שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.
-
@הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות
-
@הגבאי-המוצלח כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
למספר לא כשר
לא הבנתי איך הגיע לא כשר?
אם יש אפשרות להתקשר למספר הקו עם טלפון כשר, אז אפשר גם לעשות את זה! -
@קו-לקו כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
@הגבאי-המוצלח לא נכון, יש אפשרות בחלק מהחברות
אשמח מאוד לדעת איזה חברות והאם אתה אומר מניסיון ?
-
אין שום בעיה לעשות הפניה למערכת
רק תשימו לב
בגולן טלקום כל הפניה [מכל סוג שתבחרו] מהווה הפניה כוללת
[הדבר הזה עלה לי ביוקר]לדוגמא אם תגדירו הפניה אם תפוס זה יצור גם הפניה באופנים אחרים, לא ניתן לחלק
בסלקום למשל עובד מעולה
ותודה על הפוסט המושקע
-
@מנסה עדכנתי בשרשור.
תודה על ההערה המחכימה. -
@יב
שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?
נראה לי שאפשר לעשות הפניה של הקלטות לטלגרם במקום למייל -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
האם פותחים שלוחה חדשה או לא איפה מגדירם את זה ?שלב שלישי מגדירים בשלוחה /9000
-
@יב
תודה רבה
צריך לציין שבשלוחה הראשית צריך לכתוב כך
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yes
did_directed_check=yes -
-
-
@יב
יש אפשרות לעשות את השירות לקוחות כשלוחה ללא הפניה ממספר טלפון
במקום ההגדרה ששולח לשלוחה 9000 רק מי שמופנה ממספר מסויים -
@Evi770 לא הבנתי. אם אתה רוצה שיוכלו להקיש על מספר 1 (לדוגמא), וזה יהיה שירות לקוחות, בוודאי שאפשר.
תתחיל משלב שני.כמובן, תעשה גם הפנייה משלוחה 1 לשלוחה 9000 -
@יב
יש שתי הודעות שמושמעות באמצע שאני באמצע השיחה1 הינך מעובר לחדר הועידה
2 הוצאת מחדר הועידה
ההודעה הראשונה מגיעה אחרי שיחה של דקה
ההודעה השניה מגיעה אחרי שאני מנתק את הלקוחנשמח לדעת מה מספר ההודעה שצריך להחליף בהודעה שקטה
-
@Evi770
M1816
הנך מועבר לחדר הועידה.
M1815
הוצאתם מחדר הועידה. -
@יב
לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישיתודה רבה אני משתמש בזה יום יום
יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ? -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
לאחר בדיקה היה צריך להוסיף בשלב השישי
לא הבנתי, מה להוסיף? להשקיט את ההודעות?
אם כן, עודכן!יש לך רעיון איך לדעת את המספר של מי שחייג אלי ולא הספקתי לענות והוא גם לא השאיר הודעה לא דרך המערכת אלא שיופיע על הצג ?
חשבתי על רעיון, אבל לא ביצעתי את זה עדיין. - הרעיון הוא, אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל, ושם אתה יכול להגדיר לראות על הצג מי התקשר.
כמובן, זה לא שייך לכאן, כיון שאני מתייחס גם למי שאין לו יחידות בכלל. -
@יב
זה מה שעשיתי
וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
ויש לזה שתי יתרונות
1 רואים את המספר
2 בשיחה ממתינה הלקוח היה משאיר הודעה , והיום לא כולם אוהבים להשאיר הודעה אבל כאשר זה כבר מחייג זה עושה לך ממתינה ואחכ שומעים להשאיר הודעה
כך שלפחות אתה יודע מה המספר של הלקוח
אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
מה נראה לך אפשר לעשות ? -
@Evi770 כתב בשירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.:
וזה עובד מעולה אפילו שיש לי 5 יחידות כבר המון זמן
נכון. זה היה כוונתי
אם יש לך יחידות, המערכת תתקשר אליך דרך ראוטינג, ואתה מגדיר שיתקשר רק 5 שניות, כך שאתה לא עונה, ואתה לא מתחייב על היחידות כלל.
אבל כאמור, זה כבר רעיון אחר, שלדעתי חייב נושא כשלעצמו, עם כל הפרטים...
ומה שכתבת
אשמח לקבל עצתך בעוד נושא שאנשים שהקליטו הודעה אם הם לא לוחצים # ואחכ מאשרים את ההודעה זה לא מצנתק
אפשר להגדיר צינתוק על כל אישור הקלטה
record_end_run_tzintuk=yes hangup_send_tzintuk=yes list_tzintuk=רשימת צינתוק
-
@יב
איפה להכניס את זה -
@Evi770 שלב שביעי | תיבת תא קולי;
בשלוחה /9000/3 מגדירים
תמחוק שם את ההגדרה הזוrecord_end_goto=/9000/3/1
תוסיף גם
tzintuk_end=hangup
-
@יב
האם יש לך כבר אחרי שנה רעיון אחר מה לעשות כאשר אני על הקו עם לקוח במקום שילך לתא קולי
אולי באיזה דרך להשאיר אותו בהמתנה במערכת כעין מודל תור?