שיפור במודול שיחות שלא נענו
-
@אליהושש כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi
מדובר בפילטר כהטמעה בכל מודול, כך שהוא ימשיך רגיל בשלוחה.ניסיתי לשים את 2 ההגדרות בשלוחה, וזה לא עוזר.
למעשה טעיתי במה שכתבתי למעלה לכאורה.
כנראה שזה לא נתקע בשלוחה שמסננת לפי פילטר,
אלא זה נתקע כבר בשלוחה API שמוגדרת לשלוח לי למייל את מספר הטלפון של מי שהתקשר.כאשר נכנס לשלוחה מישהו עם מספר לא מזוהה, הוא שומע: מספר הטלפון שלכם לא מזוהה.
ניסיתי לשים את 2 ההגדרות שכתבת לעיל, כל אחד בנפרד, אבל זה לא עזר.
כנראה שההגדרות של שלוחת API הנ"ל יש בהם איזה באג כאשר נכנס לשם מספר לא מזוהה.
אפשר אולי לבקש ממי שיצר את הקוד שיתקן זאת?
-
@isi זה לא באג כי למה שתקבל מייל מחסוי? (זה גם יכול לפתוח פרצות וד"ל)
אבל תוכל לשים מסנן כבר לשלוחה הנ"ל וכך לא תגיע בכלל לבעיה הזאת ותגדיר שחסוי הולך לזיהוי וכולי -
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi זה לא באג כי למה שתקבל מייל מחסוי? (זה גם יכול לפתוח פרצות וד"ל)
אבל תוכל לשים מסנן כבר לשלוחה הנ"ל וכך לא תגיע בכלל לבעיה הזאת ותגדיר שחסוי הולך לזיהוי וכולילא הבנתי. הרי את המייל אני מקבל מהמערכת למייל שלי, עם פרטים על המספר שהתקשר אלי.
אז איזה פרצות זה יכול לעשות?בתכל'ס, לא הבנתי את הפתרון שאתה מציע עם מסנן.
כפי שכתבתי למעלה, לדעתי, יש כאן איזה באג בקוד.
אחרת אין הסבר לענין הזה.אבל באמת, מה ניתן לעשות?
-
@isi אני מתכון שתעשה פילטר בכניסה לשלוחת הAPI ויעביר לשלוחת העברה למזהה חסוי למי שחסוי ואז יחזור למערכת מזוהה זה לוקח שניות כמו שהסברו פה
-
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi אני מתכון שתעשה פילטר בכניסה לשלוחת הAPI ויעביר לשלוחת העברה למזהה חסוי למי שחסוי ואז יחזור למערכת מזוהה זה לוקח שניות כמו שהסברו פה
איך אני עושה כזו שלוחת פילטר?
-
@isi זה א שלוחת פילטר אלא פילטר בכניסה לשלוחה ומעבר לשלוחת העברה למערכת שמזהה חסוי כפי שהוסבר לעיל
-
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi זה א שלוחת פילטר אלא פילטר בכניסה לשלוחה ומעבר לשלוחת העברה למערכת שמזהה חסוי כפי שהוסבר לעיל
איך עושים כזה דבר? היכן יש את ההגדרות לכזה דבר?
אני לא רואה כאן לעיל הסבר על כך. -
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
איך עושים כזה דבר? היכן יש את ההגדרות לכזה דבר?
כל(עריכה: חלק מ)המערכות בשרת הפריווט מזהות חסוי, זה לא הגדרה שצריכים להגדיר. -
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
איך עושים כזה דבר? היכן יש את ההגדרות לכזה דבר?
כל המערכות בשרת הפריווט מזהות חסוי, זה לא הגדרה שצריכים להגדיר.
יש לי בכזה שרת. אז מדוע כאשר שיחה חסומה נכנסת לשלוחת API הנ"ל, זה משמיע הודעה, ולא מעביר את זה הלאה לשלוחה הרצויה?
לחילופין, האם יכול להיות שזה עובר כן מהשלוחה של API לשלוחה ששם השיחות מתנווטות ע"י אקסס, ושם זה נפלט לשלוחה לא נכונה? -
@isi יכול להיות שלא כל הפריווטים מזהים חסוי.
אתה יכול לבדוק את זה - תתקשר למערכת מחסוי ותנסה להיכנס לניהול.
תעדכן את התוצאה. -
@בוס לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?
או שיש דרך נוספת לבדוק?אגב, מה זה משנה אם המערכת מזהה או לא מזהה חסוי?
מה כל זה קשור לכך שאם מישהו מתקשר ממספר חסוי, הוא לא יצליח להיכנס לשלוחה מסויימת, שהיא לכאורה שלוחה סטנדרטית.
מאידך יש שלוחות שאין לו כל בעיה להיכנס אליהם.
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?מגדירים
type=admin_login
-
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
לא נכנסתי אף פעם לניהול דרך הטלפון.
איך נכנסים לניהול?מגדירים
type=admin_login
כשאני מתקשר מחסוי ומנסה להיכנס לכזו שלוחה, המערכת מגיבה בניתוק מיידי.
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
כשאני מתקשר מחסוי ומנסה להיכנס לכזו שלוחה, המערכת מגיבה בניתוק מיידי.
אכן המערכת שלך לא מזהה חסוי
-
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.
-
@בוס כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
וכאמור מדובר במערכת בשרת פריווט:
אתה בטוח? ניתן לבדוק את זה ע"י שמנסים לשתף קובץ בשלוחת השמע"ק למערכת עצמה.
למעלה העליתי צילום מסך ממסך התחברות שלי, וכתוב שם שזו מערכת פריווט.
-
@isi יש למישהו איך לעזור לי לפתור את הבעיה?
-
@isi בא נעשה סדר
ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
חוץ מבמקרים הבאים:
כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
מקווה שהועלתי -
@הלי כתב בשיפור במודול שיחות שלא נענו:
@isi בא נעשה סדר
ברמה עקרונית אין סיבה שמישהו לא יוכל להיכנס לשלוחה אם הוא חסוי בזה אתה צודק
חוץ מבמקרים הבאים:
כאשר מוגדר שבכניסה לשלוחה יעבור זיהוי אוטומטי (לא בטוח שרק באוטומטי) שאז בחסוי שהוא לא יכול לזהות מתנתק
כאשר מוגדר בשלוחה (כגון ניהול) שחסוי מוגבל כניסה
כאשר מדובר במודל API שהמתכנתים מסיבות שונות חסמו כניסה כנ"ל
עם זאת ישנם מערכות (תלוי בשרתים(גם בפרייוט יש כמה שרתים אם אינני טועה)) שמזהים חסוי לבד ולכן היות שהמספר כן מזוהה הוא כבר לא נחסם אולם יתכן שזה לא יעבוד תמיד כי לא ברור לי היכן בדיוק הוא מזהה
ישנם שתי דרכים לבדוק זיהוי חסוי או מה שהביאו לעייל בשלוחת ניהול או באתר בלשונית שיחות נכנסות מתקשרים מחסוי ובודקים אם נרשם מספר
ניתן לנסות לפתוח כמה מערכות עד שמקבלים מערכת שמזהה חסוי
לאחר שיש כזאת מערכת ניתן להפנות אליה מכל מערכת שהיא ואז המספר יזוהה ולאחר מכן בהפניה חוזרת למערכת המקורית המספר כבר יהיה מזוהה (יתכן וצריך לזה הגדרה מסוימת ללא זוכר אבל אפשר למצוא בקלות)
כך ניתן לעשות סינון בכניסה לשלוחה(פילטר) שרק מזוהה יכנס ואם לא יעבור לשלוחת ניתוב למערכת שמזהה חסוי ואז במערכת השנייה להגדיר מעבר מיד חזרה למערכת המקורית וכך נקבל חזרה את המספר מזוהה וכך יעבדו כל השלוחות
מקווה שהועלתילפי מה שאתה כותב כאן, האפשרות היחידה לפתור את הבעיה שהוא לא מזהה חסוי, זה הפניה ממערכת אחרת.
אבל זה מאד לא נח לי.השאלה אם א"א לעשות הגדרה בשלוחה API המדוברת, שאם מספר לא עונה על הקריטריון (למשל והוא חסוי), שהמספר יעבור לשלוחה X ?
דהיינו שבכל תקלה, הוא לא ישמע הודעה "מספר הטלפון שלכם אינו מזוהה" ויעבור אוטומטית לשלוחה שמעל, אלא שלא ישמע את ההודעה הנ"ל בכלל, ושיועבר לשלוחה X
-
@isi תעלה לי שורה מהלוג של הAPI של הקריאה והתשובה
אם אתה לא יודע מה זה תעלה מיילתוכל למחוק מיד אני מקבל התראה