• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול תור! הגבלת אורך שיחה

    חדש במערכת
    5
    8
    282
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

      ב"ה

      עודכן גם בשרשור המתאים.

      חדש במודול תור - הגבלת אורך שיחה.

      מצ"ב ההגדרות
      פיתוח @יעקב


      אורך שיחה מקסימלי

      כברירת מחדל, אין הגבלה על אורך השיחה של הלקוח עם הנציג והשיחה מסתיימת רק בניתוק שיחה של אחד מהצדדים.
      ניתן להגדיר מגבלה על אורך השיחה, כך שהמערכת תנתק את השיחה ברגע שהיא הגיעה למקסימום הזמן שמותר
      ההגדרה היא

      queue_timeout_calls_hangup_max_time=כאן יש לרשום בשניות את מקסימום זמן השיחה המותר
      

      לדוגמה, אם ברצונכם להגדיר שזמן השיחה לא יעלה על דקה, יש להגדיר

      queue_timeout_calls_hangup_max_time=60
      

      במקרה כזה, המערכת תנתק את השיחה לאחר דקה מרגע המענה של הנציג.
      חשוב להדגיש! המגבלה היא רק מרגע המענה של הנציג, זמן ההמתנה לפני זה לא נספר.

      מעבר לאחר ניתוק
      לאחר שהמערכת ניתקה את השיחה, השיחה של הלקוח חוזרת לשלוחה אחת למעלה.
      ניתן להגדיר שהשיחה תעבור לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
      ההגדרה היא

      queue_timeout_calls_hangup_max_time_goto=/1
      
      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • ה
        הרב מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי הרב

        @eliyahu @יעקב תודה רבה זה ממש נצרך
        לדעתי צריך לציין שההגדרה היא בקובץ ext

        ש י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שמואל ש. @הרב נערך לאחרונה על ידי

          @הרב כתב בחדש במודול תור! הגבלת אורך שיחה:

          וכן לציין כדרככם בקודש "עודכן גם בשרשור המודול כאן"

          57c0401e-037b-4cf5-b79b-c710d0e5022d-image.png

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ה
            הרב מומחה @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל-ש 👍 👍 👍 סליחה לא יודע איך לא אחזתי את זה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י
              יעקב ניהול @הרב נערך לאחרונה על ידי

              @הרב אשמח לשמוע מה השימוש שלך בזה

              ש ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שמואל ש. @יעקב נערך לאחרונה על ידי

                @יעקב לי היה לקוח שביקש ממני כמה פעמים אם יש לי פיתרון לניתוק אחרי X זמן של שיחה עם נציג
                אני לא בדיוק יודע מה היה הסיפור שלו, אבל מהשיחות שלי איתו היה נשמע שזה מאוד מאוד דחוף לו

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  הרב מומחה @יעקב נערך לאחרונה על ידי

                  @יעקב קודם כל מודול תור זה הביבי שלי ואני תמיד שמח שקדמים אותו😊
                  למעשה אני עכשיו בודק את זה איך בדיוק להשתמש בזה
                  כי לי יש בעיה שיש לי נציגים שעונים מאות שיחות ביום
                  וקורא הרבה פעמים ששתי הצדדים שוכחים לנתק את השיחה
                  מה שקורה זה שהנציג לבנתיים לא מקבל שיחות חדשות ואני גם משלם על זה בחינם
                  אבל אני צריך לחשוב כמה זמן זה כבר מוגזם לאורך של שיחה כך שלבנתיים אני לא משתמש בזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ש
                    שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                    רעיון אדיר ל"נעכסים" שמתקשרים, מגדירים ניתוק אחרי 4 דקות, שזה די והותר לשרות לקוחות, וממה נפשך, אם זה לקוח רציני חוזרים אליו אם זה חפרן לא חוזרים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון