מערכת טלמי
-
@יוסף-ח בדקתי מספר נוסף ואותו דבר, ועוד מספר ואמר לי "שגיאה" כזה של ההודעה של ימות ואז את השם
-
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
@יוסף-ח בדקתי מספר נוסף ואותו דבר, ועוד מספר ואמר לי "שגיאה" כזה של ההודעה של ימות ואז את השם
נשלח לטיפול...
-
@צבי-ד-צ ובקודם זה לא אמר את השם? רק שגיאה? אני יטפל בשגיאה הזו היום, השאלה אם עוד משהו
-
@avrham 3
עדכון: כאשר המספר מופיע כבר אין שגיאה -
@יוסף-ח @avrham @פיסטוק-פרווה שוב תקלה אני עושה חיפוש וזה אמר "תקלה בשרת. נשלח לטיפול"
אבל אני לא בטוח שזה באמת נשלח לטיפול אז אני מודיע גם כאן -
@avrham עדיין עושה שגיאות ונשלח לטיפול וכו'
-
@צבי-ד-צ ב"ה
לצערי אני עמוס מידי, ולא היה לי זמן אתמול
אני ממש מקווה שהיום -
ברכות ל @avrham לרגל כניסתו לניהול הפורום
שיצליח ויפריח את ימות המשיח -
ואת טלמי

-
התקשרתי לטלמי והמערכת לא עובדת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות