פניות תח"צ בטלפון
-
@ivrפון כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שמואל-ש בעיקרון עוד לא סגרנו כלום
הם עוד מתלבטים אם שווה להםמה האינטרס שלהם?
אולי כדאי שנעשה סינכרון בינינו... -
@שמואל-ש זה בן אדם פרטי שצריך את זה והצליח לשכנע את המתנס לתקצב הם עוד מתלבטים
כך שזה לא יעזור לך שיתוף פעולה -
@ivrפון @שמואל-ש אני חושב שכן כדאי שתנסו משהו ביחד (תתחלקו אולי בכסף...)
מדובר פה פשוט במשהו שיכול להועיל לכל עם ישראל, ברמה אגדית, וכמה שזה יצא יותר טוב - יותר יועיל!
יש מתנ"ס שמוכן (אולי) לשלם רבות(!)
ויש את @שמואל-ש שאומר שיש לו כבר סוג של קוד,
@ivrפון אתה יכול לקחת את זה מפה,
ולעשות את כל השיפוצים הנצרכים - אם הטונות של הירוקים,
ולעם ישראל שלומים - מכל הנהגים!רבותיי, לאגד כוחות!!!!!!!
-
-
פוסט זה נמחק! -
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1 -
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם
-
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מי שרוצה לבדוק את ה-CRM יכול פשוט לשלוח פניה דרך הטופס הבא ולראות את כתובת המייל הרלוונטית:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2319.html?Version=1לא הבנתי מה אפשר לבדוק שם ומה אפשר לראות שם
תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
המייל האוטומטי מהטופס הזה נשלח למשרד התחבורה ולשולח הפנייה יחד.
יתכן שתוכל פשוט לשלוח שאילתת POST אל כתובת היעד של הטופס הזה עם כל השדות הנדרשים (תוכל לבדוק את זה בחלונית ה-network בדפדפן). -
@שואל-ברצינות למה לי לשלוח ב POST דרך נדרים שיגיע ככה למשרד התחבורה אם אפשר לשלוח למשרד התחבורה ישירות?
ואגב, אין שם שום בדיקת תקינות או משהו כזה, אני יכול להכניס למשל על אקסטרה ירושלים קו 585 ומספר תחנה 98745... -
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
@שואל-ברצינות למה לי לשלוח ב POST דרך נדרים שיגיע ככה למשרד התחבורה אם אפשר לשלוח למשרד התחבורה ישירות?
ואגב, אין שם שום בדיקת תקינות או משהו כזה, אני יכול להכניס למשל על אקסטרה ירושלים קו 585 ומספר תחנה 98745...לכן כתבתי -
@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
תשלח פנייה דרך הטופס ותקבל למייל שלך את התגובה שנשלחת למייל של ה-CRM של משרד התחבורה עם כל פרטי התלונה.
אני משער שה-CRM אמור לקבל את פרטי הפניה בפורמט מסוים כדי שהנתונים יעובדו ויקלטו באופן אוטומטי.
בנוסף, יש כמה סוגי פניות שבכל אחד מהם יש שדות שונים שהם נחוצים למילוי. -
@שואל-ברצינות נראה לך?
לא נראה לי שזה נקלט אוטומטית@שואל-ברצינות כתב בפניות תח"צ בטלפון:
יש כמה סוגי פניות שבכל אחד מהם יש שדות שונים שהם נחוצים למילוי.
והם לא משנים כלום, חוץ מבקשת הוספה ששם הם משנים את השדות - אפילו שיש עוד שדות שצריכים להשתנות בין איחור/חיסור/התנהגות נהג וכו'
-
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
לא נראה לי שזה נקלט אוטומטית
עד כמה שידוע לי מפניות שעשיתי למשרד התחבורה (בנושאים אחרים, לא תלונות על נהגים) זה לא אוטומטי, מקבלים מייל אח"כ שהפניה התקבלה ואיזשהו מספר שאיתו אפשר לבדוק מה עם הפניה, (שאגב כדאי גם את זה להכניס לקו...) וכשיש תגובה לפניה, מייל נוסף.
-
@צבי-ד-צ נכון
בדקתי טוב טוב את מה שחוזר ממשרד התחבורה באישור ומה שחוזר בעידכון שלהם על סיום הטיפול - אין שום מזהה וכדומה שאפשר איתו לשייך תלונה לתגובה
אדרבה, אם מישהו ימצא לי דרך לשייך - יוסיף מאוד@צבי-ד-צ כתב בפניות תח"צ בטלפון:
מקבלים מייל אח"כ שהפניה התקבלה
השאלה האם גם בנדרים וכדומה מקבלים כזה תגובה
-
@שמואל-ש כתב בפניות תח"צ בטלפון:
השאלה האם גם בנדרים וכדומה מקבלים כזה תגובה
מסתמא שכן, לפי הבנתי, לא מקבלים את זה אוטומטי, אלא נציג שולח.
-
כל הפניות ששלחתי באמצעות נד"פ דרך כל מיני קופות לא הניבו כלום
התקשרתי אחרי זמן רב ל *8787 ומצאו רק איזה פניה ששלחתי לפני שנתיים בפקס
מי שיודע אחרת שיעדכן לי לא ידוע שהטופס שם שווה משהו
נ.ב. @ivrפון המתנ"ס הנ"ל דיבר על מאות בודדות ולא אלפים בכלל -
@מתנסה-php-api אין לך קשר אם המתנס אז אתה לא מעודכן
מי שלא יודע בקשה שלא יתערב -
פוסט זה נמחק!