• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    20
    262
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      משרדי נערך לאחרונה על ידי

      אני צריך ליצור אפשרות שהמתקשר משאיר מספר טלפון והודעה מוקלטת, ונציג מאזין להודעות בשלוחה יעודית ואז מתקשר חזרה למספר שהוקלד על ידי משאיר ההודעה.
      האם זה אפשרי במסגרת המודולים הקיימים?
      כי לא מצאתי דרך לבצע את זה.

      I Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

        @משרדי תעשה בהקלטות התחברות על ידי enter_id כך שיבחר אם המספר שלו או מספר אחר
        ואז כמדומני שההקלטה נשמרת על שם המספר שנבחר
        ואז בהשמעת קבצים יש אפשרות להגדיר מקש לשמיעת פרטי ההודעה ואפשר לעשות שם שישאל האם לחייג למקליט ההודעה [בעלות יחידות]

        מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ
          משרדי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

          @ivrפון
          תודה, אני בודק את זה.
          למעשה אני רוצה לעשות שיצנתק לקבוצה שנרשמה ברשימת תפוצה, כל עוד אין מישהו שאישר שהוא מטפל בהודעה החדשה.
          איך וכיצד אוכל לעשות זאת?

          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

            @משרדי דרך הטלפון או דרך אתר הניהול?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ
              משרדי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

              @ivrפון
              דרך הטלפון.
              הרעיון זה לאפשר לטפל בבקשות של לקוחות כאשר לא נמצאים מול המחשב.

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                @משרדי זה חייב מודול בAPI מכיון שזה הפעלת צינטוק לרשימת תפוצה
                כי קמפיין יש דרך אבל צינטוק כרגע לא

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  משרדי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:

                  ואז כמדומני שההקלטה נשמרת על שם המספר שנבחר

                  זהו שלא 😞

                  I ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                    @משרדי תנסה לעשות את זה בהקלטות

                    מ I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      משרדי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון הכוונה למודול קבלת נתונים?

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                        @משרדי לא
                        הכוונה למודול הקלטות

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          משרדי @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון בדיוק זה מה שעשיתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:

                            @משרדי תנסה לעשות את זה בהקלטות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y
                              yosef avitan @משרדי נערך לאחרונה על ידי yosef avitan

                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש
                                שלומל'ה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                                @משרדי כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:

                                @ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:

                                ואז כמדומני שההקלטה נשמרת על שם המספר שנבחר

                                זהו שלא 😞

                                אבל אפשר לשמוע את פרטי משאיר ההודעה?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ
                                  משרדי @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                                  @שלומל-ה
                                  כן, אבל חיוג חזרה חוזר למספר שממנו התקשר משאיר ההודעה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ
                                    משרדי נערך לאחרונה על ידי

                                    מישהו יודע אולי?
                                    השאלה כרגע היא כיצד גורמים למספר שהקליד משאיר ההודעה, להיות המספר שאליו מנותבת השיחה חזרה.
                                    אני מדבר על הניתוב לפי זה https://f2.freeivr.co.il/post/79204

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שלומל'ה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                                      @משרדי אולי תגדיר שמשאיר הודעה יקליד את הזיהוי הכללי שלו במערכת כמספר הזה (לכניסה עם זיהוי מספר טלפון אחר) ואז כנראה ירשם הזיהוי של המספר הקליד.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ
                                        משרדי @שלומל'ה נערך לאחרונה על ידי

                                        @שלומל-ה
                                        ניסיתי לעשות כך, וללא הצלחה.
                                        הגדרתי בשלוחה הראשית:

                                        enter_id=yes
                                        enter_id_type=phone_or_enter_phone
                                        record_name=no
                                        say_name=no
                                        say_record_number=no
                                        say_record_menu=no
                                        

                                        ובשלוחת השארת ההודעות:

                                        type=record
                                        
                                        hangup_insert_file=yes
                                        folder_move=/2
                                        

                                        האם צריך להוסיף משהו?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ
                                          משרדי נערך לאחרונה על ידי משרדי

                                          תשובת שירות הלקוחות:

                                          שלום וברכה,
                                          ניתן לפתח.
                                          עלות הפיתוח 1170 (1000 ש"ח + מע"מ).

                                          האמת שקצת משונה לי שעד היום אף אחד לא היה צריך את זה.
                                          אבל זה התשובה שקיבלתי.
                                          מעדכן כאן לטובת המחפש הבא אחרי בפורום אודות מידע זה.
                                          @eliyahu האם זה הגיוני שלא קיימת אפשרות כזאת ברירת מחדל?

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש
                                            שלומל'ה @משרדי נערך לאחרונה על ידי

                                            @משרדי
                                            עיקר כל מי שהיה צריך את זה היה מספיק לו שיש זיהוי שלהמאזין אבל לא היה צריך שיחליף לגמרי את המספר שלו מהזיהוי הראשי במערכת, שזה גם יכול להיות פירצה שאדם סתם מזדהה במספר אחר ונכנס אפילו שהוא לא מורשה, ואילו לא הרבה משתמשים עם הפוקציה של לחזור למשאיר ההודעה ואם כן אז הם רוצים את מספר הראשי של משאיר ההודעה ולא אזה מספר שהוא מקליד.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון