• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שלומל'ה
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 105
    • פוסטים 512
    • הגבוה ביותר 65
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    שלומל'ה

    @שלומל'ה

    81
    מוניטין
    100
    צפיות בפרופיל
    512
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    שלומל'ה הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלומל'ה

    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @פישל @אופיר @צבי-ד-צ מי שהיה מוכן לשלם 1000 ש"ח הבין שזה יקר כי ימות רוצי כפול ולכן הוא מעוניין לשלם למפתח פרטי וגמרנו,
      אבל אני חושב שאם גם אתם וכל מי שרואה מודעה זו יפנה לימות בעניין הם יפתחו את זה לבד או לכה"פ יורידו את המחיר בחזרה ל1000.
      2000 ש"ח בשביל פיתוח כזה בסיסי לכל מי שמשתמש בהודעות אישיות חשוב שיפתחו לבד, ויש את זה אפילו בווצפון וכו' (כי מי יודע ולמי יש כח להקיש את המספר פלפון של משאיר ההודעה...)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • מי מצטרף לפיתוח? - הקלטת הודעות אישיות במהלך ההשמעה ללא הקשת מספר פלאפון

      בהקלטת הודעות אישיות זה מאוד מסובך שצריך להקיש את המספר של מי שרוצים להשאיר לו הודעה, ונראה לי מאוד חשוב לכל מי שמשתמש בזה שיהא אפשרות שבמהלך ההשמעה יקיש כוכבית 4 למשל ויוכל להשאיר הודעה אישית ישר למקליט ההודעה בלי לדעת את מס הפלאפון שלו.
      וכמדומני שזה קיים המערכות הפשוטות של הבלוגפון וכדו'
      זה נראה לי ממש נחוץ לכל מי שמשתמש בזה ואני לא מבין איך אפשר להשתמש בהודעות אישיות בלי זה!!! כי לא כולם זוכרים את כל המפרי טלפון וגם מי שכן זה מאוד מסרבל אותו!!! להקיש מספר מוגדר.

      האם יש מישהוא שיודע על פיתרון???
      ואם נבקש מימות לפתח את זה כמה זה אמור לעלות???
      האם יש מי שמזדהה עם זה ומוכן להשתתף בפיתוח???

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שלומל'ה
    • RE: תפיסת מסגרת אשראי

      @אילולי
      אם יש לך נדרים פלוס אז בכל עיסקה הברירת מחדל היא שהמערכת שואלת לכמה תשלומים לחלק את העסקה ואז תמיד נתפס מסגרת באשראי (ולא עסקא בהו"ק). וכמופיע בהגדרות שם בהגדרות כלליות בכל הסליקות (תגלול קצת למטה בקישור).
      ואם אין לך נדרים פלוס, אז אתה צריך מערכת אחרת לסליקת אשראי בכלל.. ותבדוק אם זה החברות שיש בימות הגדרות לסליקה עבורם שם.

      @Liy ואני לא מבין מה הבעיה להגיב לנושא ישן כשהשאלה רלוונטית לנושא ולכל הנאמר שם, שאז אפשר להבין יותר טוב את השאלה, ולמשל אם לא היו מגיבים שם לא הייתי רואה את התגובה בכלל...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: קומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים

      @הקול-הירושלמי אם תוכל לכתוב בהגדרות שלך מה אומרת כל הגדרה כמו @שמואל זה הרבה יותר קל כך, ואיך זה עובד על ההודעות הישנות? תודה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: אפשרות להקלטת הודעה אישית למקליט ההודעה מתוך השמעת קבצים

      אני רואה שהקמפיין נשא פרי...
      לא הבנתי מה ההבדל בין הקלטת הודעה אישית למנהל או למאזינים - האם אפשר להשתמש רק בהקלטת הודעה אישית למאזינים ששולחים אחד לשני?
      @davd אבל נראה לי שחסר הגדרה שיושמע בתפריט ראשי יש לך הודעה חדשה
      כדאי להשלים את הפיתוח כדי שיהא מושלם
      ואולי @פישל גם רצה עוד פרט

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שלומל'ה
    • בדיקת המתקשרים למערכת

      בלוג של כל הכניסות של המתקשרים הוא ארוך מאוד, איך אפשר לבדוק על שלוח מסוימת בלבד שיהא כתוב בצורה מסודרת: מי נכנס ובאיזה תאריך ושעה, וכמה פעמים, (חשוב לי לדעת דווקא מתי וכמה כל אחד התקשר). תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: מעבר לקו שלי רק ממספר קו מסויים

      @לולב-ואתרוג
      לא התכוונתי לפגוע חס וחלילה, ואני לא שתול, אלא התכוונתי לומר שבעצם כל מי שחסום לו הקו בוועדת הרבנים לא יכול לחייג למספר הישיר של המערכת, וע"י מעבר ממערכת אחרת הוא יכול להכנס, (כמו שלי עבדך הקטן יש קו חסום שעובר ממערכת אחרת) וזה בעצם מה שביקשת, והרי שמתי בכוונה סמיילים...
      ואתה גם לא חייב להסביר למה אתה רוצה כך, ובס"ה הבנתי שאתה רוצה לחסום את המספר הישיר שלך.
      אבל אם זה הפריע לך אז אני מבקש סליחה, ואני מקווה שתסלח לי, ואגב יתכן מאוד שחודשים הקרובים, יורידו הרבה חסימות של הוועדה, כך שגם בטור בדיחה זה לא יועיל.

      אבל ההצעה שנתתי לעיל אמורה לעבוד - שיהא לך מספר נוסף ותעשה הפניה לפי מספר מחויג. ואם המספר מזויף יתכן שיתנו לך אותו בחינם, ואם לא אתה גם יכול לקנות דרך המערכת. ואילו מה שאתה עשית לפי רשימה לבנה זה חוסם לגמרי את המערכת לכל המספרים, ורק בחיוג שעובר מענה אנושי (שעולה יחידות) זה יעבוד לעשות חיוג בזיהוי המערכת, אבל במערכת רגילה ההצעה שנתתי הרבה יותר יעילה.

      ו @יענקלה-הכוכב תודה רבה על על הסנגור וההבנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני

      @אורי-ש אמר בהגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני:

      @רעהו-יעזורו אפשר לעשות את זה ע"י הניהול הטלפוני

      @רעהו-יעזורו אמר בהגדרת כניסה בסיסמה/ זיהוי טלפוני:

      @אורי-ש
      איך?

      חשבתי שאתה כבר יודע כי זה נאמר שם במקור שהבאת. פשוט מאוד אתה נכנס בניהול של ימות המשיח בשלוחה 6 ואז 1 בוחר ססמת גישה ואז כל מי שרשום ברשימת התפוצה לא צריך להקיש את ססמת הגישה כפי שתשמע שם בתפריט את כל האפשרויות [אם יש לך כמה רשימות תפוצה תשים לב שהרשימה שאתה בוחר היא רשימת ברירת מחדל]

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @צבי-ד-צ כתב בהצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי:

      @שלומל-ה למשל סינון לפי מחייג וכדו'

      הID לא עובד בהגדרות של סינונים והוספה לרש"ת, כי גם אחר שינוי הזהוי נשאר גם המספר המקורי שחייג והמערכת רק קורא את הזיהוי לצרכים פנימיים בלבד

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: הצטרפות לפיתוח דחוף!!- הודעה אישית למקליט במהלך ההשמעה ללא הקשת זיהוי

      @צבי-ד-צ
      האם יש עוד מי שמעוניין להשתתף ב350 ש"ח?????

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שלומל'ה

    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @אבו כתב במה ההבדל בין ראוטינג למודול תור:

      אין את האפשרות של שידור מענה רק כשהנציג ענה

      מה זה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: תגובה אישית למשאיר ההודעה

      @פלוס האם עזר לך מה שכתבתי? זה עובד לך? או שפשוט התחרטת מלעשות זאת??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @isi והאם יש מעלות למדול תור, כמו יותר אפשרויות או רק ההבדל שציינת שיוצא שראוטינג עדיף?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • הגדרות השמעה שעור שיפתח כל שבוע

      האם משהוא מכיר הגדרות כאלה לפי מאזין שנכנס לשלוחה שיפתח לו שיעור רק פעם בשבוע?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: השמעה חוזרת על התפריט

      @בעל-כישרון @קובי-י פשוט תעלה את הודעה שלך כמה פעמים ותשנה שם לכל אחד לפי הסדר M1000-1 M1000-2... כך זה משמיע כאילו המשך של התפריט לפני המנגינה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: תגובה אישית למשאיר ההודעה

      @פלוס כתב בתגובה אישית למשאיר ההודעה:

      השאלה שלי,
      ואיך המאזין יכול לשמוע את ההודעה שהשאירו לו?
      הלא התיקייה נפתחת כשהיא לא מוגדרת בכלל תיקיית ה"ק?

      פשוט להגדיר 1. זיהוי לפי ID של המתקשר 2. המשעה משלוחה אחרת. 3. השמעה לפי ID.

      ועכשיו מפורט:
      בשביל שישמע את ההודעה לפי המספר שלו דבר ראשון יש להגדיר בשלוחת השמעת קבצים זיהוי לפי DI - הפלפון של המשתמש, ולאחר מכן מאיזה שלוחה להשמיע את ההקלטות - דהיינו המספר שלוחה של ההקלטות שזה נמצא מיד בתחילת השרשור של מדול השמעת קבצים.
      @שמחה-זו-הסיסמא כתב בהשמעת קבצים:

      מיקום הקבצים שיושמעו בשלוחה
      ברירת מחדל המערכת משמיעה את הקבצים שנמצאים בשלוחה עצמה. לפעמים יש צורך להשמיע קבצים שלא נמצאים בשלוחה.
      למשל אם נרצה לתת שלוחות שונות, שבאחת ישמעו את השיעור האחרון שהוקלט ובשלוחה השניה לתת לשמוע לפי מספר הקובץ, נוכל להשתמש באפשרות הזו, ובכל שלוחה נגדיר אופן השמעה אחר לפי המבואר במודול
      ההגדרה היא:
      folder_to_play=1/2

      בדוגמא, המערכת תשמיע את כל הקבצים משלוחה 1/2

      בדוגמא שלך תכתוב שישמיע מ 9/1 שהוא הששלוחה של ההקלטות לפי הצילום שהבאת
      ואח"כ שישמיע למשתמש לפי ID - מתוך התקיה האישית שלו מופיע שם בסוגי הפעלה מיוחדים -ID מיד בהתחלה אחרי הטבלה

      השמעת קבצים שהוקלטו ע"י המספר מזהה של המשתמש
      folder_play=id_record
      אם תגדירו למשתמשים הקלטה לפי id בה המערכת שומרת את ההקלטות בתוך תיקיות נפרדות לכל משתמש
      תוכלו ליצור שלוחה בה תשמיעו להם את ההקלטות שלהם (לכל אחד את ההקלטות שבתיקיה שלו)
      בנוסף צריך להגדיר את המיקום של שמירת הקבצים (שלוחת ההקלטות).

      ברירת מחדל לפי טלפון. תוכלו לשנות לפי כל אחד מסוגי הזיהוי כאן.

      ובכלל יש לך כאן הדרכה פשוטה איך לעשות זאת בתוספת ההגדרת ההקלטות שכבר עשית.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: תגובה אישית למשאיר ההודעה

      @פלוס בהשמעת קבצים לפי ID יש הגדרה מהיכן להשמיע את הקבצים, וממילה אתה פותח שלוחה חדש להשמעת וקצים ומגדיר זיהוי אישי ושיקח את ההזנה משלוחת ההקלטות. - נראה לי שזה כבר מופיע שם בפוט ועובד ממש מצויין לכום, ומדהים ממש.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @oror053 אבל אם ני צריך שרות לקוחות רק לנציג אחד האם עדיין לא עדיף מדול ראוטינג??

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה
    • RE: ניוד מספר

      @קוסקוס עכשיו לאחר ביטול דמי הקישורית ימות בהפסדים עצומים, ואין להם מהיכן להרוויח אז מעלים את כל המחירים של השירות לקוחות, ובפרט בפעולות פחות סטנדרטיות מאשר לעשות במקומך את הקניה באתר.
      כי מה שאתה יכול לעשות לבד אין מזכירה שצריך לשלם לה על שעות עבודה על זה....

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שלומל'ה
    • RE: מה ההבדל בין ראוטינג למודול תור

      @oror053 למה? והאם כל ההגדרות של ראטינג נמצאים בתור? וא"כ ולמה באמת יש שניים?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שלומל'ה