האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
-
@קובי-י מחילה שלא מספיק שמתי לב...
-
@oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
@קובי-י יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח. כלומר שמי שעונה לצלצול נכנס ישר למערכת כאילו הוא חייג (תאורטית הוא גם יכול להקיש על המקשים ולהיכנס לשלוחות).
אם תשלח קמפיין כזה למישהו ממספר שמפנה ישירות למודול תור, אז ברגע שהוא עונה לשיחה הוא נכנס לתור וזה עובר אליך בתור הנציג בתורנשמע רעיון אני ינסה את זה
תודה רבה -
@oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח
אני לא מוצא אפשרות כזאת
אשמח אם תשלח קישור או שתסביר איך עושים - (עשיתי חיפוש קמפיין פתוח ולא הביא תוצאות.)
תודה רבה -
@קובי-י תבקש משירות לקוחות להגדיר לך את זה על קמפיין מסוים שתקים.
-
@oror053
תודה רבה.
אני כלומר פותח קמפיין, ולא מכניס לשם שום מספר. והשירות לקוחות יעשו לי את זה? -
-
@צבי-ד-צ כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
רק שבפיתרון שלך בעצם הבן אדם יענה ויצטרך להמתין עד ש @קובי-י יענה...
בדיוק הרגע חשבתי על זה ורציתי לשאול.
אכן? -
@קובי-י אולי תעשה לו שם לבנתיים איזה הודעה כמו "שלום, מדברים כאן מ... נציגנו בעוד רגע יתפנה אליך" וכדו', אבל כמובן שאם אתה צריך אותו אז זה פחות לעניין...
-
@קובי-י אני חדש בתחום ולכן אני לא ממש יכול לכתוב לך קוד שלם, אבל אני חושב שעם המודל של הזמנת שיחה חוזרת אפשר לעשות את זה, קצת קומבינה, אבל זה מה יש...
בקצרה, תרשם בשמו לשיחה חוזרת ואז זה יחייג אליו כשאתה הנציג.
תעשה שלוחה של תור עם ההגדרה הבאה
context=IVR2_QueueCallBack1
ואז כשנכנסים לתור הזה לוחצים 1 ועוברים להשארת בקשה לשיחה חוזרת.
תוסיף את זהqueue_callback_option=call_back_to_another_number
כדי שתוכל לבחור לאיזה מספר לחזור, כמובן בזמן אמת תכתוב את המספר אליו לחייג.
את יתר ההגדרות כמו שעות שזה פעיל, תוך כמה זמן לחייג ואיך לא להשמיע לו את התפריט של שיחה חוזרת תוכל לראות כאן (מסיבה מסויימת זה מפנה כמעט למיקום הנכון, אצלי צריך לגלול טיפה למטה ואז רואים את ההודעה הנכונה).
זה עולה כמדומני 0.1 יחידה להוצאת שיחה ועוד יחידה לדקה.
תצטרך כמובן להיות זמין כי המערכת תחייג אליך וחבל שהוא ימתין על הקו
-
אם יהיה למישהו עוד רעיון
אני מאוד ישמח לשמוע.
תודה רבה