• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    60
    1074
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי

      @ד-סופר-0
      הסתדרת?

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ד
        ד.סופר 0 @אA נערך לאחרונה על ידי ד.סופר 0

        @אA כן אני יסתדרתי תודה רבה מאד!
        אבל צריך לשנות את זה במדריך כי שם כתוב אחרת!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי אA

          @ד-סופר-0
          תודה רבה על ההערה!
          כתבתי את המודול הזה על מודול שקיים אצלי, ובו הכנסתי לפני כן שלוחת תפריט (כיון שישנם מספר נציגים), ושכחתי לשנות...
          תמשיכו להעיר ולהאיר!!!

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ד
            דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

            @אA
            עדיין לא הבנתי איך עשית מודל תורים עם אמירה מספרך בתור...?
            אגב, כבר ידוע לך מספר מערכת של תפריט כוכבית?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ד
              דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

              אם אתה פונה לשירות הלקוחות אשמח אם תעדכן.

              פניתי אליהם,
              והם צחקו עלי ולא הבינו מה השאלה הזו קשורה אליהם.
              אז למי כן פונים?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי אA

                @דף-חדש
                א'. עדיין לא עשיתי אפשרות של "מיקומך בתור", אבל העלתי רעיון שאולי יעבוד, והוא לפתוח כמה שלוחות שכל אחת מהן היא השמעת הודעה של מיקומך בתור + קובץ עם מנגינת המתנה של 1-2 דקות ואז עובר לשלוחה הבאה, ובכל שלוחה להגדיר הגבלת מאזינים לאחד, כך שאם יש מאזין בשלוחה, הוא יחזור שוב לשלוחה הקודמת.(אם תרצה אעלה לך את ההגדרות המלאות + קבצים להשמעה, ואם יעבוד לך כמו שצריך אעדכן במודול).
                הבעיה הייתה שהמערכת ממשיכה לזהות שיש מאזין בשלוחה כל עוד הוא לא מנתק את השיחה או יוצא למערכת אחרת, ולכן אמרתי שיש לי רעיון שאולי יעזור לזה, שבכל פעם שהמאזין עובר לשלוחה הבאה הוא ייצא למערכת אחרת שתחזיר אותו מיד וכך ההגבלה על השלוחה תימחק.
                אם תחליט לעשות בצורה הזו יעבוד לך כמו שצריך, אשמח אם תעדכן אותי ואני יעדכן את זה במודול.

                ב'. לא מצאתי את ההודעת מערכת, אבל יתכן שבשירות הלקוחות יוכלו לתת את זה.

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ד
                  דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                  @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                  לא מצאתי את ההודעת מערכת, אבל יתכן שבשירות הלקוחות יוכלו לתת את זה.

                  @דף-חדש כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                  פניתי אליהם,
                  והם צחקו עלי ולא הבינו מה השאלה הזו קשורה אליהם.
                  אז למי כן פונים?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                    @דף-חדש
                    מה הכוונה מה היא קשורה עליהם? הם פיתחו את המערכת הזו, והם היחידים שיודעים מה מספר ההודעה.
                    אולי תנסה לפנות לחברה מהניהול כאן.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ע
                      עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA הי
                      איך אפשר לעשות שיהיה סבב בין נציגים? זאת אומרת שיש 4 נציגים ושהשיחה תעבור למי מהם שפנוי?
                      אני מניח שצריך 4 חדרי ועידה, והפניה מאחד לשני אם הוא מלא ובסוף הפניה לשלוחה של המוזיקה בהמתנה, מה אומרים?
                      הייתי מוסיף שלוחה של הרשמה לרשימת צינתוק ומעבר לפי רשימת צינתוק לחדר ועידה הנכון, ככה הנציגים יוכלו להכנס/לצאת מהמשמרת שלהם בלי שיצטרכו לשנות את קבצי המערכת כל פעם מחדש.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע
                        עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                        @אA מישהו ?

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ע
                          עידו @עידו נערך לאחרונה על ידי עידו

                          @אA תודה על ההיענות.
                          כנראה זה לא יתליח בגלל מגבלה של העברת מאזינים אם השלוחה מלאה.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @עידו נערך לאחרונה על ידי

                            @עידו
                            דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
                            הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.

                            ע 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ע
                              עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                              @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                              @עידו
                              דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
                              הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.

                              לכאורה אין דרך ... כי זה מבוסס על המודל הנ"ל... אולי api כלשהו אבל אני לא יודע איך בודקים כמות אנשים בשלוחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ע
                                עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                                @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                @עידו
                                דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
                                הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.

                                חשבתי על לשלב את המודל הזה עם זה רק צריך לראות אם אפשר שזה יקרה אוטומטית בשלוחה מסוימת ומכריחים את הנציג לעבור דרך אותה שלוחה בסיום השיחה.

                                אבל זה כבר לאחרי פורים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ע
                                  עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • הוזכר על-ידי  א אA 
                                  • הוזכר על-ידי  א אA 
                                  • ע
                                    עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA אני עובד על API לדעתי תכף מסיים
                                    אני רק לא מכיר בכלל את החדר ועידה, איך סוגרים אותו? כדי שהלקוח הבא יכנס ויפתח מחדש, נפק"מ הקלטת שיחה שיהיה אפשר למצוא בקלות הקלטה של לקוח ולא צריך להתחיל לחפש בכל ההקלטה של כל היום.
                                    ידוע לך איך סוגרים חדר ועידה בAPI או בכלל איך עושים את זה?

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @עידו נערך לאחרונה על ידי אA

                                      @עידו
                                      בAPI אין לי מושג, אבל החדר נסגר ברגע שהמנהל יוצא ממנו, וכן ההקלטה מסתיימת אז.

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ע
                                        עידו @אA נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA אז אם אני עושה kick למנהל החדר נסגר?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אA @עידו נערך לאחרונה על ידי

                                          @עידו
                                          לא בטוח שזה קשור, כיון שזו לא הוצאה מהחדר של המאזין אלא יציאה מוחלטת מהחדר כך שלכאו הוא יצא באופן אוטומטי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • הוזכר על-ידי  א אA 
                                          • 5
                                            565906 @אA נערך לאחרונה על ידי 565906

                                            @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                            אשמח שתתנו הערות והארות על המודול ואשתדל לעדכן במקור

                                            המערכת אומרת "הצינתוק הופעל בהצלחה", הצלחתי להשתיק,
                                            אבל משמיעה את "השידור החי עדיין לא החל וכו'..."
                                            איך אני מבטל את זה ושישמעו את המוזיקה בהמנתה,
                                            כשביטלתי את ההודעת מערכת הזו לא היה מוזיקה בכלל, וכשהמערכת משמיעה את זה אז אחרי ההודעה הזו יש מנגינה,
                                            תודה רבה רבה.

                                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון