חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור
-
בס"ד
פיתחנו ממשק ניסיוני עבור שלוחת תור להגדרת שעות פעילות לפי נציג או ברמה כללית של שלוחה.
כעת השימוש במערכת הינה ללא עלות אך ייתכן וישתנה בעתיד.החיבור לשלוחת התור פועל ע"י התקנה של ההגדרות שלנו בקובץ ivr.ini במערכת שלכם ולא ע"פ חיבור API. למרות זאת נדרש חיבור והגדרה באמצעות מספר מערכת וסיסמא לצורכי הזדהות ושמירה על פרטיות בלבד. הבקשות לAPI לצורכי התחברות ניגשות בצורה ישירה ללא תיווך בדרך.
בהמשך ולפי הצורך נפתח עוד דברים הקשורים לתור בממשק.
הקישור: https://queue.tel
שימו לב: ייתכנו תקלות אנחנו קשובים לכל דבר כדי לשפר ולהשתפר.מצורפים צילומי מסך:
-
@מ-מ-פליישער
וואו
מטורף!! -
ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות
-
@דוד-דוד-1 כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות
היו כמה שינויים בזמן האחרון. אשמח שתבדוק כעת.
-
@מ-מ-פליישער
אשמח להבין במה זה שונה מאתר smart ivr שפיתחת לכאורה שם יש הרבה יותר פונקציות ואפשרויות?
סתם אני אומר פה בהקשר לכל המושג הזה שנקרא מרכזיה בימות המשיח אין כיום אתר פשוט ומובן לתפעל מרכזיה לשירות לקוחות, עד לפני שנה היה את זה שזה היה פיתוח של nbs תחת השרתים של ימות המשיח (כמו קליקי וכו'), אבל כידוע שהתמיכה בו הפסיקה וכהיום הוא בכלל לא עובד (למרות שאפשר עדיין להתקין שם מודולים והגדרות וכו' בפועל שום דבר לא נתפס במערכת), לכאורה זה חבל מאוד ואין לי מושג מה הטעם שהפסיקו לפתח אותו ולתמוך בו,
ובאמת תצא מכאן קריאה להנהלת ימות המשיח שתעשה משהו בנידון או שתפתח משהו בדומה לזה (זה יכול להכניס הרבה מאוד לקוחות עסקיים שמחפשים מרכזיה פשוטה לתפעול וקלה להבנה), בהחלט אפשר לומר שהמרכזיה הזאת היא הייתה מודל להשראה החל מהעיצוב והנראות של האתר עד הפשטות של התפעול ושנמצאים שם כל ההגדרות הבסיסיות שצריכים בשביל מרכזיה (בין השאר זה כולל ממשק נפרד לנציגים, אפשרות להתחברות SIP, הוצאת שיחות ישר מהאתר, כולל אפשרות לקטלג כל שיחה אם היא טופלה או לחזור ללקוח יותר מאוחר וכו' וכו', וכן העניין של המעקב אחר השיחות בלייב ובדיקה לפי כל נציג כמה ענה וכו'), @מ-מ-פליישער לך כבר יש את התשתית לכל הסיפור הזה ונשמח אם תקח את הsmart ivr שלב אחד קדימה הן מהנראות של האתר והן מהפונקציות שעדיין מאוד חסרות שם כדוגמא sip שזה דבר מאוד נחוץ כדי להפעיל מרכזיה וכן ממשק לנציגים הוצאת שיחות מהאתר וכו' (הייתי אומר לך ממש לעבוד בצמוד למרכזיה של nbs - שהיא לענ"ד מושלמת),
ושוב מכאן תצא הקריאה להנהלת @ימות-המשיח ולכל אחד שיכול לעזור בכך שיחזירו את התמיכה באתר המרכזיה שלהם, או לפחות יעמידו לכך אלטרנטיבה אחרת [אני מדבר שזה שווה להם לכאורה גם מבחינת ביזנעס ]