• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    28
    170
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

      @אA כן אבל אז יש בעיה כמו שהוא אמר עם הדוחות במיוחד לאחר שהקמפיין הסתיים.
      ככה אפשר לעשות שכל מי שעונה או חוזר למערכת, מוסר מהרשימת תפוצה אוטומטית וככה נשארים רק מי שלא ענו.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

        @עץ-השדה
        אבל אפשר פשוט להגדיר שכל מי שהועבר לשלוחה במערכת או שאישר ג"כ יעבור בשלוחה כזו, ואז לא תהיה בעיה.

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

          @אA צודק. מה שכן, הקשה על 7 לא יהיה רלוונטי אלא קודם כולם יצטרכו להקיש 1 ואז משהו נוסף.

          וגם עדיין יהיה את הבעיה של הדו"ח שכל יום צריך להוריד ולהעלות מחדש רשימת תפוצה רק מי שלא ענה.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי אA

            @עץ-השדה
            זה בדיוק מה ששאלתי.
            האם בהקשה על 7 מועברים לשלוחה שבה מאשרים, או שזה רק מייצר דוח על האישור.
            ואולי עדיף שיגדיר שיעבור לשלוחה כזו, כדי להרוויח את ההסרה.
            ולגבי הדוח, הרי זה בדיוק העניין שמסיר את כל מי שכבר אישר, ומי שנשאר אליו הוא חוזר ומצנתק.

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ע
              עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA הקשה על 7 רק רושם בדו"ח, והדו"ח משתנה רק בזמן שהקמפיין פעיל - ז"א שאם מישהו חזר למערכת דקה אחרי שהקמפיין הסתיים, לא תדע על זה.

              ובעניין הדו"ח - זה פעולה יומית שאפשר לדלג עליה אם המספרים שענו/נכנסו לשלוחה 1 או 2 אוטומטית מוסרים - מה שנשאר זה להפעיל את הקמפיין שוב בערב, וגם את זה לעשות בתזמון 😉.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ז
                זאביק @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                @עץ-השדה @אA
                תודה רבה על הסיוע!!!

                הרעיון של @עץ-השדה נשמע רעיון מצויין!!!
                (לא חשבתי על כיוון כזה בכלל, משום שלא ידעתי שישנה אפשרות כזו),

                ולגבי הרעיון של @אA
                הבעייה היא: שההקשה על 7 , זו אופצייה מובנית של ימות המשיח, ואין אפשרות לשחק שם בהגדרות, - וממילא 2 הבעיות נשארו במקומן. (וגם את ההודעה המושמעת שם "תשובתך התקבלה" כמדומה שעדיין לא נתנו אופצייה איך אפשר לשנות אותה...).

                [ואילו הייתה איזו דרך לשנות את ההודעה של "תשובתך התקבלה" להודעה אחרת, אז יכולתי להפוך את היוצרות, ולקוחות שבעצם אישרו את המסירה, היו מתבקשים להקיש 1, ואז הייתי שולח אותם להסרה מרשי"ת, - ואילו לקוח שמעוניין להמשיך את התהליך היה צריך להקיש 7 ואז היה שומע את ההודעה הפרטית שלי, אבל כאמור כרגע לא ידוע לי שיש אפשרות לשנות את ההודעה שם].

                תודה רבה לכולכם!!!

                [ואם יש למישהו רעיון נוסף שיחסוך לי את העבודה הגדולה להקים את כל השלוחות של הקמפיין מחדש, (שזה מה שצריך לעשות בשביל להשתמש עם הרעיון המצויין של @עץ-השדה) , אשמח שיחכימו אותי עוד].

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                  @עץ-השדה
                  ולכן אולי כדאי לעשות שבהקשה על 1 יעבור להסרת המספר ואז למערכת, ובהקשה על 7 לאישור ואז יעבור לשלוחה במערכת שתסיר אותו, ואז לניתוק.

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                    @זאביק
                    מאיפה ההגדרות הנ"ל?

                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ז
                      זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA בלשונית: שיגור הודעות / הגדרות קמפיין

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ע
                        עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

                        @אA @זאביק אני מציע אם אתה רוצה להימנע מכל זה, שבקמפיין יושמע "להסרה או שיחה עם נציג הקישו 1" וזהו.
                        פחות מוצלח אבל זה יפתור לך את כל הבעיות.

                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ז
                          זאביק @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                          @עץ-השדה בפרוייקט שלי זה לא יעזור, כיון שזה לא לקוחות שמבינים בהסרות מרשימת תפוצה וכדומה... אלא הם רק עונים לי בקמפיין על איזו שאלה מסויימת, ולפי זה אני מבין איך כדאי להתקדם איתם,

                          ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ז
                            זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                            @עץ-השדה @אA

                            בדקתי שוב את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה לא טוב בשבילי, כיון שבבדיקה אחת שעשיתי, ראיתי שמי שמסיר את עצמו מהרשי"ת, אני לא יכול לשלוח לו יותר שום קמפיין, (וגם לא בעוד שבוע שבועיים, כשיהיה לי צורך לשלוח לו שוב),

                            השאלה שלי כעת היא: האם יש איזו פונקציה להגדיר שהלקוח יסיר את עצמו מהרשי"ת (כשיכנס לשלוחה מסויימת למשל), בלי שיחסום את עצמו לקבלת הודעות בעתיד ממני??

                            א ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                              @זאביק
                              אולי אם הוא רק יחסם.

                              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ז
                                זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                                @אA תסביר

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                  @זאביק
                                  יש אפשרות שהמאזין לא יוסר מהרשימה אלא רק יחסם מקבלת צינתוקים.
                                  השאלה היא האם המנהל יכול לבטל את החסימה או שלא.
                                  תבדוק את זה.

                                  ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ז
                                    זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA אני יכול לבטל באתר (וזה מראה כאילו זה בוטל), אבל למעשה הלקוח כבר לא מקבל קמפיינים, [ואגב בכל הפרוייקט שלי אני משתמש עם שיגור הודעות ארוכות ולא צינתוקים, - אם יש בזה איזה הבדל למשהו]

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                      @זאביק
                                      התכוונתי לשיגור הודעות.
                                      מה הכוונה לבטל?
                                      לחסום?
                                      ואח"כ אתה יכול להחזיר אותו?

                                      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ז
                                        זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA שאלת למעלה האם המנהל יכול לבטל את החסימה שהלקוח חסם את עצמו, ועל זה השבתי שרשמית זה נראה באתר שכאשר המנהל מבטל את החסימה של הלקוח, הלקוח מקבל צבע ירוק של לקוח פעיל, אבל בפועל זה לא מצליח לשלוח לו הודעות,
                                        תיכנס ללשונית של שיגור הודעות/רשימת התפוצה, ותראה מה הכוונה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ז
                                          זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                          @עץ-השדה @אA

                                          ושוב בדקתי את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה אכן רעיון מצויין גם בשבילי,

                                          כיון שראיתי בכמה בדיקות שעשיתי (ותתקנו אותי אם זה לא מדוייק), שיש הבדל אם ההגדרה בשלוחה היא שהלקוח חוסם עצמו ברשי"ת (שאז הלקוח נחסם בכל הרשי"ת הקיימות במערכת, והמנהל לא יכול להתערב אח"כ ולבטל את החסימה בשום צורה שהיא), ובין אם בשלוחה מוגדר שהלקוח מוחק עצמו מהרשי"ת (שאז המנהל יכול להחזיר את הלקוח שוב פעם, אפי' לרשי"ת הספציפית שנמחק משם),
                                          (בתיעוד של ימות המשיח לא הוזכר חילוק בעניין, אבל מכמה נסיונות שעשיתי זה מה שיצא לי בינתיים),

                                          ואם זה נכון, אז הרעיון של @עץ-השדה יסייע לי מאוד מאוד בתפעול המורכב של המון קמפיינים שאני שולח בקביעות זה תקופה ארוכה, ועל כך תודתי הגדולה!!!

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • א
                                            אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                            @זאביק
                                            רק לבירור הסופי.
                                            אם המאזין עובר בשלוחת חסימה ניתן להוריד את החסימה שלו(המנהל)?

                                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון