שלוחה להרשמה וביטול הרשמה
-
@אופיר
עשתי שלוחה 5 להרשמה ו 6 (לא מתחת לשלוחה 5 ) למחיקה מה אני אמור לעשות עכשיו -
@המנייעס
בשלוחה 6 תכניסenter_id_error_goto=/5 זה יעביר את מי שעוד לא נרשם לשלוחת הרישום enter_id_phone_from_list_all_information_error_goto_say_message=no זה ישתיק את ההודעת מערכת שהוא עוד לא נרשםובתפריט אתה אומר "לרישום או מחיקה הקישו 6"
תעדכן זריז אם עובד אני צריך לזוז
-
@אופיר
נראה לי שזה עובד עדין באמצע לבדוק
אם יהיה בעיות אני יחזוראני גם חייב לעוף
אגב איפה שנמחק ונרשם זה לא לוג רק בקובץ ??
-
@המנייעס
תעדכן רק קובץ או גם לוג
כי אני לא רואה לוג -
-
@אופיר
סליחה שלא הבנתי את זה בהתחלה אבל אם זה לא לוג אין לי הרבה מה לעשות עם זה
כי רוצה לוג שאפשר להוריד ולהדפיס את זה ( וחוץ מזה בקובץ אין שם רק מספר טלפון )
משיהו יכול לעזור (כמובן בלי תשלום) או שמוצו כל האפשריות ??? -
@המנייעס גם קובץ אפשר להוריד ולהדפיס
-
@עידו
אוקי איך ???
וגם אין שמה שם רק מספר טלפון -
@המנייעס כתב בשלוחה להרשמה וביטול הרשמה:
כי רוצה לוג שאפשר להוריד ולהדפיס את זה
מה ההבדל בין לוג לקובץ? ייצוא לHTML אתה מתכוון?
@המנייעס כתב בשלוחה להרשמה וביטול הרשמה:
( וחוץ מזה בקובץ אין שם רק מספר טלפון )
תעבור שוב על ההגדרות שנתתי לך כאן זה לא רק מספר טלפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות