תיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן
-
האם קיים מובנה במערכת של ימות, חיווי / תיעוד כלשהו על מאזינים חדשים בקו?
-
@automations אין חיווי / תיעוד כלשהו על מאזינים חדשים בקו אבל אתה יכול להתמשק עם זה
-
@automations
תוכל לעשות רשי"ת שקטה של כל מי שנכנס לקו,
וכך לראות אם המספרים שמה מטפסים ועולים - או לא,
כמה פשוט, ככה קל. -
@פלוס כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@automations
תוכל לעשות רשי"ת שקטה של כל מי שנכנס לקו,
וכך לראות אם המספרים שמה מטפסים ועולים - או לא,
כמה פשוט, ככה קל.תראה מה כתוב שם
כל מי שמשתמש כעת בהוספה שקטה לרשימת תפוצה בכניסה למערכת ע"מ לדעת את כמות המאזינים, מתבקש לשנות את ההגדרה, להגדרה הזו. (חשוב עבור ביצועי המערכת)
הוספה כזו לא מומלצת (אנ י יודע שדברו שם על משהו אחר, אבל זה אותו רעיון), למרות שאיתה אפשר לעשות סינונים.
אפשר גם בשלוחת הוספת ערך, אני חושב שאפשר להגדיר שאם הid כבר מופיע שם לא יתבצע רישום כלל.
אם השואלים יגידו מה המטרה אולי יהיה אפשר יותר לכוון אותם.
-
@עידו
המטרה היא לשלוח הודעת אימייל,נניח, למשתמש שהמערכת מזהה שהוא חדש.
או הודעת אימייל למשתמש שמערכת מזהה שלא התקשר במשך תקופה,
והבעיה היא שלנהל דאטא בייס עם כל הלוגים של מי שנכנס כל חודש. זה מאוד מאוד מורכב וגדול.
קחו בחשבון שהמערכת שומרת את כל מי שנכנס גם אם נכנס 20 פעמים בחודש.
עכשיו לך תשווה, מתי נכנס פעם אחרונה. והאם עברו 40 יום מהתחברות אחרונה. או שהוא בכלל אל מופיע בדאטא בייס שצריך להקים.
מה הפתרון? -
@automations לדעתי מה שהציע @פלוס עם הגדרת פג תוקף של זמן ה"התישנות" מבחינתכם. בטח תכף יגיד לכם אם זה אפשרי.
ז"א סינון לפי רשי"ת, חדש או ישן שפג תוקף (לא התחבר x ימים) ילך להוספה לרשי"ת ושליחת אימייל, פעיל ילך להוספה לרשי"ת רק בשביל לרענן את הפג תוקף (שלא יפוג תוקף).
צריך לראות אם אפשרי ברשי"ת או שצריך מודל הוספת ערך ברשימה לבנה או משהו כזה. -
@פלוס כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@automations
תוכל לעשות רשי"ת שקטה של כל מי שנכנס לקו,
וכך לראות אם המספרים שמה מטפסים ועולים - או לא,
כמה פשוט, ככה קל@עידו כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@automations לדעתי מה שהציע @פלוס עם הגדרת פג תוקף של זמן ה"התישנות" מבחינתכם. בטח תכף יגיד לכם אם זה אפשרי.
ז"א סינון לפי רשי"ת, חדש או ישן שפג תוקף (לא התחבר x ימים) ילך להוספה לרשי"ת ושליחת אימייל, פעיל ילך להוספה לרשי"ת רק בשביל לרענן את הפג תוקף (שלא יפוג תוקף).
צריך לראות אם אפשרי ברשי"ת או שצריך מודל הוספת ערך ברשימה לבנה או משהו כזה.תודה רבה לכם,
בפוסט ש@עידו הביא, לא נראה שיש תיעוד לתאריך הכניסה, שזה המדד הקריטי פה אחרי כמובן תיעוד המספרים.
||נ.ב. אני ממש חדשה בענייני ימות, סליחה אם השאלות מדי בורות.|| -
@automations כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@פלוס כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@automations
תוכל לעשות רשי"ת שקטה של כל מי שנכנס לקו,
וכך לראות אם המספרים שמה מטפסים ועולים - או לא,
כמה פשוט, ככה קל@עידו כתב בתיעוד של מאזינים חדשים לקו התוכן:
@automations לדעתי מה שהציע @פלוס עם הגדרת פג תוקף של זמן ה"התישנות" מבחינתכם. בטח תכף יגיד לכם אם זה אפשרי.
ז"א סינון לפי רשי"ת, חדש או ישן שפג תוקף (לא התחבר x ימים) ילך להוספה לרשי"ת ושליחת אימייל, פעיל ילך להוספה לרשי"ת רק בשביל לרענן את הפג תוקף (שלא יפוג תוקף).
צריך לראות אם אפשרי ברשי"ת או שצריך מודל הוספת ערך ברשימה לבנה או משהו כזה.תודה רבה לכם,
בפוסט ש@עידו הביא, לא נראה שיש תיעוד לתאריך הכניסה, שזה המדד הקריטי פה אחרי כמובן תיעוד המספרים.
||נ.ב. אני ממש חדשה בענייני ימות, סליחה אם השאלות מדי בורות.||למה קריטי תאריך הכניסה?
עם הפתרון שהצעתי אתם יכולים לוודא שהלקוח נכנס לפחות פעם אחת בחודש האחרון.
צריך לבדוק אם listallinformtion יוכל לעזור.
אין בעיה בשאלות, פשוט צריך לפרט כמה שיותר, אם הזמן קריטי צריך להגיד את זה, אם יש עוד משהו קריטי צריך להגיד גם אותו, נותנים עזרה ופתרונות לפי השאלה שנשאלה וכל פרט כזה יכול לשנות את התמונה ולהפוך את העזרה ללא רלוונטית, וחבל על העבודה של כולנו...