• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הצעה לשיפור מודול סליקת אשראי – הוספת קטגוריות ללקוחות

    בקשות לפיתוח
    4
    7
    76
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ג
      גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי גלאט מערכות

      שלום לכולם,

      אני משתמש במודול סליקת אשראי ויש לי רעיון לשיפור שיכול להועיל לכולנו.
      כיום, אנחנו יכולים להגדיר סכום לחיוב עבור כל לקוח באמצעות קובץ BillingSum.ini, שבו כל זיהוי לקוח משויך לסכום.

      אני מציע להוסיף אפשרות נוספת, כך שניתן יהיה להוסיף גם קטגוריה לכל לקוח, בנוסף לסכום.
      לדוגמה:

      0771234567=קטגוריהA,25
      0777654321=קטגוריהB,50
      

      טלפון=קטגוריה,סכום

      הפיצ'ר הזה יאפשר לנו לנהל את תרומות בצורה טובה יותר ולספק להם שירות מותאם אישית לפי הקטגוריה שלהם.
      אני זקוק לפיתוח הזה כדי להפעיל חיוג מהשלוחה באמצעות API.

      אני מעוניין לשמוע מה דעתכם על הרעיון הזה.
      האם זה משהו שגם אתם הייתם רוצים לראות במערכת?

      תודה,

      @ימות-המשיח @ניהול

      ה ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        היועץ שלנו @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי

        @גלאט-מערכות זה לכאורה כבר קיים במערכת הטלפונית של נדרים פלוס, אבל אפשר לעשות את זה לבד, דהיינו תעשה כך, לביהכ"נ הקש 1 לאבות ובנים הקש 2 לישיבת בין הזמנים הקש 3 וזה בעצם מפנה לקטוגריה נפרדת שכיום כבר ניתן לרשום בקטגוריה לאן התרומה תופנה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ג
          גלאט מערכות @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי גלאט מערכות

          @היועץ-שלנו

          אני זקוק לפיתוח הזה כדי להפעיל חיוג מהשלוחה באמצעות API.

          ע ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע
            עידו @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי

            @גלאט-מערכות אם אתה רוצה אפשר בתשלום stamandsefer||gmail.com להחליף || ב@

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              היועץ שלנו @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי

              @גלאט-מערכות לא הבנתי כוונתך, למה עכשיו אתה לא יכול לעשות את זה, בזמן שיש אופציה להכניס קטגוריה גם כיום, וגם אם יפתחו משהו כזה, זה יעבוד בערך על אותו רעיון שהצעתי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עידו נערך לאחרונה על ידי

                @גלאט-מערכות בקיצור תפרט יותר מה הרעיון ומה המטרה, לא ברור איך סליקה כזו תעזור לך להפעיל חיוג בשלוחת API

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • M
                  MGM IVR נערך לאחרונה על ידי

                  אולי הוא מתכוון לזה

                  https://f2.freeivr.co.il/post/138192

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון