הצעה לשיפור מודול סליקת אשראי – הוספת קטגוריות ללקוחות
-
שלום לכולם,
אני משתמש במודול סליקת אשראי ויש לי רעיון לשיפור שיכול להועיל לכולנו.
כיום, אנחנו יכולים להגדיר סכום לחיוב עבור כל לקוח באמצעות קובץ BillingSum.ini, שבו כל זיהוי לקוח משויך לסכום.אני מציע להוסיף אפשרות נוספת, כך שניתן יהיה להוסיף גם קטגוריה לכל לקוח, בנוסף לסכום.
לדוגמה:0771234567=קטגוריהA,25 0777654321=קטגוריהB,50
טלפון=קטגוריה,סכום
הפיצ'ר הזה יאפשר לנו לנהל את תרומות בצורה טובה יותר ולספק להם שירות מותאם אישית לפי הקטגוריה שלהם.
אני זקוק לפיתוח הזה כדי להפעיל חיוג מהשלוחה באמצעות API.אני מעוניין לשמוע מה דעתכם על הרעיון הזה.
האם זה משהו שגם אתם הייתם רוצים לראות במערכת?תודה,
-
@גלאט-מערכות זה לכאורה כבר קיים במערכת הטלפונית של נדרים פלוס, אבל אפשר לעשות את זה לבד, דהיינו תעשה כך, לביהכ"נ הקש 1 לאבות ובנים הקש 2 לישיבת בין הזמנים הקש 3 וזה בעצם מפנה לקטוגריה נפרדת שכיום כבר ניתן לרשום בקטגוריה לאן התרומה תופנה.
-
אני זקוק לפיתוח הזה כדי להפעיל חיוג מהשלוחה באמצעות API.
-
@גלאט-מערכות אם אתה רוצה אפשר בתשלום stamandsefer||gmail.com להחליף || ב@
-
@גלאט-מערכות לא הבנתי כוונתך, למה עכשיו אתה לא יכול לעשות את זה, בזמן שיש אופציה להכניס קטגוריה גם כיום, וגם אם יפתחו משהו כזה, זה יעבוד בערך על אותו רעיון שהצעתי.
-
@גלאט-מערכות בקיצור תפרט יותר מה הרעיון ומה המטרה, לא ברור איך סליקה כזו תעזור לך להפעיל חיוג בשלוחת API
-
אולי הוא מתכוון לזה