הקלדת מייל בAPI | עזרה
-
הגדרתי כך;
api_000=HUSBAND_MEAIL,yes,,0,5,EmailKeyboard,,,,,2,Ok,null,InsertLettersTypeChangeNoאבל בפועל זה לא עובד!
כשאני מכניסמספריםהוא הוא משמיע לי;המקש שהוקש שגוי.
לא ניתן להקיש סולמית.נ.ב. אני גם רוצה אפשרות לדילוג.
-
-
@עידו מה זה אומר?
איזה מייל לא מורכב ממספרים? -
@יב כל מיני... שלי לא...
פשוט תעשו מקלדת אנגלית.
יש לי סקריפט ששולח מייל למייל שרשום מראש ומזוהה לפי מספר מחייג, אוכל להביא ולהתאים בתשלום.
יותר קל לעשות מקלדת אנגלית... -
@עידו גם מקלדת אנגלית, הוא לא נותן לי לכתוב מספרים...
-
@יב כשלוחצים 5 פעמים על ספרה הוא לא נותן לכתוב אותה? הוא אמור כן לתת.
םא גם זה לא עובד אז תאשרו מעבר בין מקלדות, למרות שזה נראה לי לא נוח בכלל. -
@עידו אני יכול לאשר לעבור בין מקלדת, אבל תכלית המשתמשים לא ידעו איך להשתמש עם זה.
זה לא נוח! לא מקצועי!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות