השתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה
-
@בשכמל-ו כי זה באג רוחבי בהתנהלות של החברה
-
@נר-יצחק
לא הערתי לך, תקרא שוב מה כתבתי.... -
@נר-יצחק ועוד יש להם את האומץ לשלוח מייל שיווקי כאילו כלום לא קרה
תקלה רוחבית שדפקה לאנשים את ההתנהלות היומיומית
והם רק מדווחים על "כמה שירותים חדשים" וקמפיינים לקינוח" מקווה בשבילם שזה לא יקים איזה "קמפיין לקינוח" על חשבונם

עריכה אחרי הארה של @מים-אחרונים
ורק בסוף המייל נזכרים לגמגם כמה מילים על הקריסה כפי שכתבתי בהמשך

-
@נר-יצחק תקרא עד הסוף את המייל.
-
@מים-אחרונים

בא נגיד שבהחלט אפשר לפספס את ההודעה הזו... -
@מים-אחרונים עכשיו שמתי לב
אבל בכ"א על כזאת קריסה לא צריך 3 שורות בתחתי המייל
כי אני משער שאני לא היחיד שרוא מייל מ"ימות" ואומר לעצמו הו סו"ס התייחסות רשמית
פותח את המייל ומגלה שזה רק מייל שיווקי הוא לא טורח לגלול ולקרוא את כל המייל אלא ישר שולח לאשפה ומתלבט האם לשלוח לספאם -
@נר-יצחק אל תגזים, קראתי את המייל דווקא מאוד התלהבתי מהתוכן.
שימושי לא? -
@מים-אחרונים
לא שימושי בכלל !!
זה התפרסם כבר לפני חודשיים
או שאתה לקוח חדש -
@מרדכי-השמח נכון, אז למה הם שלחו שוב?
-
@נר-יצחק
כנ"ל אני,
מחקתי את המייל ורק עכשיו אני שומע שהיה בסוף התנצלות
כזה דבר רושמים בכותרת -
@מים-אחרונים
כנראה לתקן את הרושם
ולא ככה מתקנים...
ואני באמת מכבד את האנשים שם ... עיין בשרשור אחר -
תפנה לשירות הלקוחות שלהם, (בכתובת: cs@yemot.co.il)
-
@נר-יצחק אני מבין את התסכול שלך,
אבל זה דובר כאן מספיק בפורום,
ואין לך כל כך הרבה מה לעשות,
וזה סתם מציף תסכול וכו׳ -
@קו-המוסיקה אולי כך הם יבינו
-
@נר-יצחק אולי, אבל דוגרי לא נראה לי...
-
@קו-המוסיקה גם לי לא אבל השתדלות עושים
-
@נר-יצחק סבבה,
אז בהצלחה -
אני ממש לא מהרוטנים (כפי שניתן לראות מכל הפוסטים שלי שעסקו בנושאים האלו בפורום)
אבל לתחושתי, החברה הייתה צריכה להוציא איזה התנצלות עם פיצוי כלשהו (נניח 500 יחידות) לכלל הלקוחות שנפגעו.
אבל זה כמובן לא קשור אלינו, זה החברה אם היא רוצה שאנשים ימשיכו לרצות להיות דווקא אצליהם (ולכן לא נכנס פה כל השאלה חינם וכו', אם יש להם אינטרס שניהיה אפילו שזה בחינם (פרסומות לדוגמא) אז שיחשבו אי לא גורמים לאנשים ללכת. אני לבד מכניס המון דקות לפרסומות, כשלבנתיים - על אף כל ההבטחות - לא ראיתי מכך שקל...
וכפי שכתבתי, זה שיקול אישי של החברה.