קומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה
-
call2all_setup.zip שלוחה 1
type=add_id_to_list title=הקשת מספר לחיוג add_id_to_list_location_list=/1/1/ext add_id_to_list_key=api_add_2 add_id_to_list_value_first=contents=announce-position=no%0Aannounce-frequency=0%0Aperiodic-announce-frequency=0%0Aringuse=yes%0Amusicclass=ztomao%0A add_id_to_list_value_type=digits add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_end_goto=1להעלות קובץ של שניה שקט בשם M3411.
בתוכה שלוחה 1
type=api title=שינוי המספר לחיוג בפועל api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile ;מפתח API api_add_0=token=*** api_add_1=what=ivr2:/1/2/queue.ini api_hangup_send=no api_end_goto=../2יש ליצור מפתח API ולשים אותו בשורה 7, ובנוסף להעלות לשלוחה קובץ M1607 שקט.
וכן בתוך שלוחה 1 (לא 1/1) לעשות שלוחה 2
type=routing_queue title=שיחות יוצאות queue_caller_id=customer_did queue_end_continue_goto=hangupקרדיט ל @cubase ותודה ל @ben-zion ול @אa
מצורף קובץ ליצירת המערכת, לחלץ ולהפעיל.
לא לשים / אני לא יודע מה הוא יעשה עם זה!
-
ראיתי שקצת הסתבכו כאן, אכתוב את הדרך שבה השתמשתי ועובדת לי מצוין ללא השהיות:
1.
שלוחה1/type=add_id_to_list title=הקשת מספר לחיוג add_id_to_list_location_list=/1/1/ext add_id_to_list_key=api_add_2 add_id_to_list_value_first=contents=announce-position=no%0Aannounce-frequency=0%0Aperiodic-announce-frequency=0%0Aringuse=yes%0Amusicclass=447292_musicclass%0A add_id_to_list_value_type=digits add_id_to_list_value_change=yes add_id_to_list_end_goto=1יש להעלות לשלוחה קובץ
M3411שקט,
בשורה 8 אחרי ה-contents=זה ההגדרות בקובץqueue.iniעם%0Aבמקום ירידת שורה, ניתן לשנות/להוסיף הגדרות כרצונכם.ה-musicclass (מוזיקה בהמתנה) בשורה 8 זה צליל חיוג שיצרתי לו מוזיקה בהמתנה - מערכות בשרת
ymtaיעבוד להם, אחרים יצטרכו ליצור בעצמם ולשנות בשורה 8.
2.
שלוחה1/1/type=api title=שינוי המספר לחיוג בפועל api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile ;מפתח API api_add_0=token=*** api_add_1=what=ivr2:/1/2/queue.ini api_hangup_send=no api_end_goto=../2יש ליצור מפתח API ולשים אותו בשורה 7, ובנוסף להעלות לשלוחה קובץ
M1607שקט.
3.
שלוחה1/2/type=routing_queue title=שיחות יוצאות queue_caller_id=customer_did queue_end_continue_goto=hangupכמובן שבשלוחה זו אפשר להוסיף הגדרות כרצונכם.
זה הכל, מקווה שיעזור למישהו.
-
@עידו
למה צריך את כל זה?
למה הוספת ערך רגיל לא מספיק?
אפשר למחוק את התוכן בAPI. -
@אA איך?
עריכה: צודק, אני חושב.
צריך לבדוק את זה עוד טיפה -
@עידו
ברגע שזה יצא ניסיתי את זה.
רק יש בעיה אחרת, שלוקח זמן לקובץ להתעדכן מהוספת ערך (אולי בAPI זה יהיה יותר מהר), והיה צריך זמן מה לחכות עד שהתעדכן. -
@אA שוב צודק, רק חבל שלא אמרת את זה לפני שהתחלתי לבנות את השלוחות...
אז תכלס זה לא מועיל, מה שמחזיר אותנו לקומבינה של cubase, לא? -
@עידו
יתכן.
השאלה אם שם הבעיה לא תיהיה. -
@עידו
דרך אגב, אם תצליח לשנות את המספר בAPI זה יעבוד.
זה למעשה מה שעשה עזר פון... -
@אA מה ההבדל? זה אותו API, הבעיה היא שלוקח לקובץ עצמו קצת זמן להתעדכן.
-
@עידו
עובדה שבעזר פון לא.
או שזה יוצא ישירות מהשרת. -
@אA אני עשיתי אצלי אם הוספת ערך וזה עבד לי מיד
-
-
@ben-zion
מעניין שעזר פון הוצרך לפתח מודול. -
@BEN-ZION כתב בקומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת - הוספת ערך ל2 מקומות:
@אA אני עשיתי אצלי אם הוספת ערך וזה עבד לי מיד
איך הוספת ערך?
-
@אA סליחה אולי אתה צודק אני עשיתי אם API של ימות מצרף
type=api title=בחירת מס' לחיוג api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile api_add_0=token= api_add_1=what=ivr2:20/queue.ini api_000=contents,no,10,9,Phone, api_hangup_send=no api_call_id_send=no api_phone_send=no api_did_send=no api_extension_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_time_send=no -
@BEN-ZION מעניין, כי ידוע שבפקודה הזו קצת לוקח זמן עד שהכל מתעדכן
-
type=api title= api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile api_add_0=token=WU1BUElL.apik_****** api_add_1=what=ivr2:3/1/1/queue.ini api_000=contents,no,10,9,Phone, api_end_goto=/3/1/1 api_hangup_send=no api_call_id_send=no api_phone_send=no api_did_send=no api_extension_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_time_send=noאומר מיד אין מענה משרת API אפילו לא מבקש הקשות
-
@עידו העלת קובץ 000.wav אם שאלה ?
-
@BEN-ZION חחחח שכחתי... פרט שולי....
-
@BEN-ZION אכן עובד מצוין
-
@עידו החיסכון שאתה לא צריך למחוק
-
ע עידו סימן נושא זה כשאלה
-
ע עידו סימן נושא זה כנפתר
-
ע עידו סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות