• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    65 פוסטים 14 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אA @עידו
      נערך לאחרונה על ידי אA

      @עידו
      למה צריך את כל זה?
      למה הוספת ערך רגיל לא מספיק?
      אפשר למחוק את התוכן בAPI.

      ע י א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ע מחובר
        עידו @אA
        נערך לאחרונה על ידי עידו

        @אA איך?

        עריכה: צודק, אני חושב.
        צריך לבדוק את זה עוד טיפה

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אA @עידו
          נערך לאחרונה על ידי

          @עידו
          ברגע שזה יצא ניסיתי את זה.
          רק יש בעיה אחרת, שלוקח זמן לקובץ להתעדכן מהוספת ערך (אולי בAPI זה יהיה יותר מהר), והיה צריך זמן מה לחכות עד שהתעדכן.

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע מחובר
            עידו @אA
            נערך לאחרונה על ידי

            @אA שוב צודק, רק חבל שלא אמרת את זה לפני שהתחלתי לבנות את השלוחות...
            אז תכלס זה לא מועיל, מה שמחזיר אותנו לקומבינה של cubase, לא?

            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א מנותק
              אA @עידו
              נערך לאחרונה על ידי

              @עידו
              יתכן.
              השאלה אם שם הבעיה לא תיהיה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אA @עידו
                נערך לאחרונה על ידי

                @עידו
                דרך אגב, אם תצליח לשנות את המספר בAPI זה יעבוד.
                זה למעשה מה שעשה עזר פון...

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ע מחובר
                  עידו @אA
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אA מה ההבדל? זה אותו API, הבעיה היא שלוקח לקובץ עצמו קצת זמן להתעדכן.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אA @עידו
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @עידו
                    עובדה שבעזר פון לא.
                    או שזה יוצא ישירות מהשרת.

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      BEN ZION @אA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אA אני עשיתי אצלי אם הוספת ערך וזה עבד לי מיד

                      א ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אA @BEN ZION
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @BEN-ZION
                        אצלי לא.
                        אולי משהו השתנה.
                        @עידו

                        א B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          אA @אA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ben-zion
                          מעניין שעזר פון הוצרך לפתח מודול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ע מחובר
                            עידו @BEN ZION
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @BEN-ZION כתב בקומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת - הוספת ערך ל2 מקומות:

                            @אA אני עשיתי אצלי אם הוספת ערך וזה עבד לי מיד

                            איך הוספת ערך?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • B מנותק
                              BEN ZION @אA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אA סליחה אולי אתה צודק אני עשיתי אם API של ימות מצרף

                              type=api
                              title=בחירת מס' לחיוג
                              api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile
                              api_add_0=token=
                              api_add_1=what=ivr2:20/queue.ini
                              
                              api_000=contents,no,10,9,Phone,
                              
                              
                              api_hangup_send=no
                              api_call_id_send=no
                              api_phone_send=no
                              api_did_send=no
                              api_extension_send=no
                              api_enter_id_send=no
                              api_enter_id_name_send=no
                              api_time_send=no
                              
                              ע 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ע מחובר
                                עידו @BEN ZION
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @BEN-ZION מעניין, כי ידוע שבפקודה הזו קצת לוקח זמן עד שהכל מתעדכן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ע מחובר
                                  עידו @BEN ZION
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @BEN-ZION

                                  type=api
                                  title=
                                  api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile
                                  api_add_0=token=WU1BUElL.apik_******
                                  api_add_1=what=ivr2:3/1/1/queue.ini
                                  api_000=contents,no,10,9,Phone,
                                  api_end_goto=/3/1/1
                                  
                                  api_hangup_send=no
                                  api_call_id_send=no
                                  api_phone_send=no
                                  api_did_send=no
                                  api_extension_send=no
                                  api_enter_id_send=no
                                  api_enter_id_name_send=no
                                  api_time_send=no
                                  
                                  

                                  אומר מיד אין מענה משרת API אפילו לא מבקש הקשות

                                  B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • B מנותק
                                    BEN ZION @עידו
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @עידו העלת קובץ 000.wav אם שאלה ?

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ע מחובר
                                      עידו @BEN ZION
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @BEN-ZION חחחח שכחתי... פרט שולי....

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ע מחובר
                                        עידו @BEN ZION
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @BEN-ZION אכן עובד מצוין

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • B מנותק
                                          BEN ZION @עידו
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @עידו החיסכון שאתה לא צריך למחוק

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ע עידו סימן נושא זה כשאלה
                                          • ע עידו סימן נושא זה כנפתר
                                          • ע עידו סימן נושא זה כנפתר
                                          • 9 מנותק
                                            963
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @עידו

                                            כשמגדירים

                                            api_000=contents,no,10,9,Phone,
                                            

                                            האם זה לא יכנס לשלוחה כך?

                                            contents=0531234567
                                            

                                            הרי הערך contents הוא שם הפרמטר,
                                            זה עובד?

                                            ע ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון