• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    65 פוסטים 14 כותבים 1.8k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אA @אA
      נערך לאחרונה על ידי

      @ben-zion
      מעניין שעזר פון הוצרך לפתח מודול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ע מנותק
        עידו @BEN ZION
        נערך לאחרונה על ידי

        @BEN-ZION כתב בקומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת - הוספת ערך ל2 מקומות:

        @אA אני עשיתי אצלי אם הוספת ערך וזה עבד לי מיד

        איך הוספת ערך?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • B מנותק
          BEN ZION @אA
          נערך לאחרונה על ידי

          @אA סליחה אולי אתה צודק אני עשיתי אם API של ימות מצרף

          type=api
          title=בחירת מס' לחיוג
          api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile
          api_add_0=token=
          api_add_1=what=ivr2:20/queue.ini
          
          api_000=contents,no,10,9,Phone,
          
          
          api_hangup_send=no
          api_call_id_send=no
          api_phone_send=no
          api_did_send=no
          api_extension_send=no
          api_enter_id_send=no
          api_enter_id_name_send=no
          api_time_send=no
          
          ע 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע מנותק
            עידו @BEN ZION
            נערך לאחרונה על ידי

            @BEN-ZION מעניין, כי ידוע שבפקודה הזו קצת לוקח זמן עד שהכל מתעדכן

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע מנותק
              עידו @BEN ZION
              נערך לאחרונה על ידי

              @BEN-ZION

              type=api
              title=
              api_link=https://call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile
              api_add_0=token=WU1BUElL.apik_******
              api_add_1=what=ivr2:3/1/1/queue.ini
              api_000=contents,no,10,9,Phone,
              api_end_goto=/3/1/1
              
              api_hangup_send=no
              api_call_id_send=no
              api_phone_send=no
              api_did_send=no
              api_extension_send=no
              api_enter_id_send=no
              api_enter_id_name_send=no
              api_time_send=no
              
              

              אומר מיד אין מענה משרת API אפילו לא מבקש הקשות

              B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • B מנותק
                BEN ZION @עידו
                נערך לאחרונה על ידי

                @עידו העלת קובץ 000.wav אם שאלה ?

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ע מנותק
                  עידו @BEN ZION
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @BEN-ZION חחחח שכחתי... פרט שולי....

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע מנותק
                    עידו @BEN ZION
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @BEN-ZION אכן עובד מצוין

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • B מנותק
                      BEN ZION @עידו
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @עידו החיסכון שאתה לא צריך למחוק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ע עידו סימן נושא זה כשאלה
                      • ע עידו סימן נושא זה כנפתר
                      • ע עידו סימן נושא זה כנפתר
                      • 9 מנותק
                        963
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @עידו

                        כשמגדירים

                        api_000=contents,no,10,9,Phone,
                        

                        האם זה לא יכנס לשלוחה כך?

                        contents=0531234567
                        

                        הרי הערך contents הוא שם הפרמטר,
                        זה עובד?

                        ע ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ע מנותק
                          עידו @963
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @963 לא, רק התוכן של הcontents נכנס

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ע מנותק
                            ע.ג. @963
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @963
                            מדובר הרי על זה:
                            https://f2.freeivr.co.il/post/32056
                            ולכן, שם הפרמטר הוא אכן contents, והערך שלו הוא 0531234567, ולכן מה שיכנס לקובץ what=ivr2:3/1/1/queue.ini יהיה 0531234567
                            מובן? תחשוב על זה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י מנותק
                              יהודה צ. כ. @אA
                              נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                              @אA מהשרשור הזה משמע שאכן לא אפשרי עם הוספת ערך, כי לא מתעדכן מייד.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                יוסף חיים 5
                                נערך לאחרונה על ידי

                                יש אפשרות להוסיף עוד שורה מוגדרת מראש לקובץ?
                                נ.ב. במודול שעזר פון פיתח זה פותח שלוחה חדשה כל פעם ולא מעדכן את המספר בשלוחה

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I מנותק
                                  isi @יוסף חיים 5
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יוסף-חיים-5 מה זה המודול של עזר פון?

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    איל משולש @אA
                                    נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                                    @אA כתב בקומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה:

                                    @עידו
                                    למה צריך את כל זה?
                                    למה הוספת ערך רגיל לא מספיק?
                                    אפשר למחוק את התוכן בAPI.

                                    אם תעשה ע"י הוספת תוכן, אז לא ימחק המספר הקודם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      איל משולש @יהודה צ. כ.
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יהודה-צ.-כ. כתב בקומבינה לשיחה יוצאת עם זיהוי מערכת על בסיס שלוחת API ושלוחת תור החדשה:

                                      @אA מהשרשור הזה משמע שאכן לא אפשרי עם הוספת ערך, כי לא מתעדכן מייד.

                                      זה מתעדכן מייד רק לא רואים את זה דרך האתר (כמו רישום לרשימת צינתוקים אישית)

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • S מנותק
                                        sh0548534047
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @עידו
                                        מה הבעיה במודל החדש שם אפשר לעשות בחינם זיהוי יוצא של המערכת

                                        I ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I מנותק
                                          isi @sh0548534047
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @sh0548534047 מודול תור החדש זמני בכך שהוא חינמי, רק עד להרצת הניסיונות.

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • S מנותק
                                            sh0548534047 @isi
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @isi
                                            אם אתה יודע יש הרבה דברים שכתבו זמנית ועדיין זה נשאר כבר כמה שנים...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון