כניסה לאותה שלוחה פעמיים | מעבר לשלוחה אחרת ⏭️⏮️*️⃣
-
מקובל בפורומים השונים שלא לכתוב פוסטים שנוצרו בAI ובפרט לא כאשר מדובר בהגדרות מתקדמות שחייבות להיות מדוייקות.
(נכון שזה לא כתוב בתקנון הפורום, הפורום נוצר עוד לפני הAI, כך שעדיין לא חשבו לציין זאת.
@אלחנן1 נבקשך להתייחס לעניין בתקנון ע"מ לשמור על רמת הפורום.חוץ מזה שאני מניח ששואל השאלה יכול לבדוק לבד ולשאול את הAI בעצמו, זה שהוא בחר לשאול בפורום מעיד על כך שהוא מצפה לתשובה אנושית.
-
-
@הדיבל-המעופף אז תציין זאת במפורש בפוסט.
ושוב:
כתב בכניסה לאותה שלוחה פעמיים | מעבר לשלוחה אחרת
️
️*️⃣:חוץ מזה שאני מניח ששואל השאלה יכול לבדוק לבד ולשאול את הAI בעצמו, זה שהוא בחר לשאול בפורום מעיד על כך שהוא מצפה לתשובה אנושית.
-
@בוס
תודה על התיקון -
@בוס כתב בכניסה לאותה שלוחה פעמיים | מעבר לשלוחה אחרת
️
️*️⃣:חוץ מזה שאני מניח ששואל השאלה יכול לבדוק לבד ולשאול את הAI בעצמו, זה שהוא בחר לשאול בפורום מעיד על כך שהוא מצפה לתשובה אנושית.
דווקא אני כן בעד.
אסביר: הבינה טועה המון פעמים, זה שאני מבקש כאן, כי אני רוצה תשובה ממוקדת ומהירה.
עכשיו, אם בא משתמש ואומר לי שאלתי את הבינה וענתה לי כך וכך ובדקתי ועבד לי - אז מצויין למה לא?
מה כן אני מסכים: אם מישהו שואל שאל ולא בדק, זה בהחלט דבר שלא ראוי.
ועיין. -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-צ.-כ. כמה פשוט ככה קל
-
@יהודה-צ.-כ. איך זה יעזור לו אם עברו 49 הוא יוכל לעבור עוד פעם
הוא צריך שכל מספר יוכל להיכנס פעם אחת -
@BEN-ZION אז בעיקרון יש הגבלה לפי מספר אך המינוס בזה שאם יתנתק לאחד השיחה הוא לא יוכל להיכנס שוב (עד שתמחק מהלוג...)
-
@lavitoren-הטי-ל הביאו לו כבר למעלה הגדרה שמיועדת בדיוק לזה
-
-
@פלוס
תעשה כניסה עםenter_idולאחר מכן הגבלת כניסת id פעמיים בו זמנית. (כל זה במידה ואיך לך במערכת התחברות מאותו סוג, אחרת ייחסם גם בשלוחת התחברות אחרת.)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות