• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    149 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ל מנותק
      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
      נערך לאחרונה על ידי

      כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ל מנותק
        לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
        נערך לאחרונה על ידי

        @isi
        צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
          נערך לאחרונה על ידי

          @isi
          כי שלוחץ אפשר שיחות ..
          כותב סיסמא שגויה

          I פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I מנותק
            isi @לימוד בתורת מרן
            נערך לאחרונה על ידי

            @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

            1. על מה אתה לוחץ
            2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
            ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל מנותק
              לימוד בתורת מרן @isi
              נערך לאחרונה על ידי

              @isi
              מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לימוד בתורת מרן @isi
                נערך לאחרונה על ידי

                @isi
                מראה כך אבל בפועל יש שקט
                1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                וצילום של ההגדרות
                f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                וצילום של מרכזיה עיסקית
                1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                וצילום של השלוחה
                512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                I י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ מנותק
                  פלוס @לימוד בתורת מרן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                  @isi
                  כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                  כותב סיסמא שגויה

                  אותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.

                  ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @פלוס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @פלוס
                    בא נשלח מייל לימות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ל מנותק
                      לימוד בתורת מרן @פלוס
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @פלוס
                      אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
                      ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
                      זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
                      ולכן זה לא מזהה את הסיסמא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I מנותק
                        isi @לימוד בתורת מרן
                        נערך לאחרונה על ידי isi

                        @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                        @isi
                        מראה כך אבל בפועל יש שקט
                        1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                        וצילום של ההגדרות
                        f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                        וצילום של מרכזיה עיסקית
                        1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                        וצילום של השלוחה
                        512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                        1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
                        2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
                        3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
                        4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל מנותק
                          לימוד בתורת מרן @isi
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @isi
                          עשיתי ולא עוזר ..
                          לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
                          יותר מאוחר
                          ולגבי השלוחה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל מנותק
                            לימוד בתורת מרן @פלוס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @isi
                            כתוב לי מקוון
                            ובשיחה מחובר ואחרי 3 שניות זה מתנתק

                            מצורף צילום הגדרות
                            7b20ac08-d2f8-4101-8d8d-1cfe5f40eb3f-image.png

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I מנותק
                              isi @לימוד בתורת מרן
                              נערך לאחרונה על ידי isi

                              @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
                              מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ל מנותק
                                לימוד בתורת מרן @isi
                                נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                @isi
                                עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                                ובשלוחה

                                ;שיחות סיפ
                                type=sip
                                 
                                ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                account_dial_number=200
                                
                                 
                                ;הקלטת שיחות
                                sip_record=yes
                                ;שישלח למייל
                                sip_send_mail=yes
                                

                                ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                                משתמש האי אקס אינו קיים ....
                                ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I מנותק
                                  isi @לימוד בתורת מרן
                                  נערך לאחרונה על ידי isi

                                  @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                                  @isi
                                  עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                                  ובשלוחה

                                  ;שיחות סיפ
                                  type=sip
                                   
                                  ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                  account_dial_number=200
                                  
                                   
                                  ;הקלטת שיחות
                                  sip_record=yes
                                  ;שישלח למייל
                                  sip_send_mail=yes
                                  

                                  ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                                  משתמש האי אקס אינו קיים ....
                                  ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                                  תראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
                                  אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
                                  זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
                                  ניסת לפנות לימות המשיח?
                                  אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה.

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ל מנותק
                                    לימוד בתורת מרן @isi
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @isi
                                    לא מוגדר אפשר שיחות
                                    אבל עזוב תשלוחה קודם מהתוכנה
                                    וניסתי עם מוזיקה בלי אותו תקליט...

                                    ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ל מנותק
                                      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                      נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                      @isi
                                      זה מה שאני שומע אולי גם @פלוס שומע אותו דבר

                                        000-1-_-cut_6sec.mp3

                                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ל מנותק
                                        לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @isi
                                        מה אומר?

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I מנותק
                                          isi @לימוד בתורת מרן
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @לימוד-בתורת-מרן ניסת לשאול את ימות המשיח?

                                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ל מנותק
                                            לימוד בתורת מרן @isi
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @isi
                                            לא

                                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון