• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    למי שלא הספיק לפתוח את המייל...

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    13 פוסטים 10 כותבים 330 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פישל
      נערך לאחרונה על ידי

      לקוחות יקרים שלום רב,
      ​אנו מבקשים לעדכן אתכם על מספר שינויים בתנאי השימוש ובמדיניות התעריפים

      של מערכות "ימות המשיח".

      1. שינוי תעריפים בשירותי שליחה אוטומטית של הודעות דואר אלקטרוני (מיילים)
        ​מתוך המערכת:

      החל מתאריך ה-01/07/2026, יחול חיוב על כל פעולת שליחת מייל אוטומטי מהמערכת אל כתובות הדואר האלקטרוני שלכם. העלות החדשה תעמוד על עשירית (0.1) יחידה

      עבור כל מייל בודד שיישלח.

      לתשומת ליבכם, שירותים הכוללים שליחת מיילים אוטומטיים במערכת כוללים בין היתר:

      📞שליחת קבצי שמע (הקלטות שעוברות משלוחה במערכת ישירות למייל).

      📞קבלת טקסטים או התראות בסיום תהליכי זיהוי דיבור.

      📞קבלת חיוויים, תשובות ודוחות בגין מודול שליחת הודעות SMS.

      וכל מודול או פעולה אחרת במערכת המוגדרת לשגר עדכון או קובץ לכתובת הדוא"ל שלכם.

      1. סיום תקופת ההתנסות במודול תורים החדש:

      אנו מעדכנים כי הסתיימה תקופת השימוש ללא עלות במודול התורים החדש.

      החל מעתה, השימוש במודול החדש יחויב בעלות יחידות,

      בדומה לאופן בו חויב המודול הישן.

      כמו כן, עד היום לא נגבתה עלות יחידות על חיוג למספרים בישראל דרך המודול.

      מהיום, תחול עלות יחידות על כל חיוג,

      למעט חריג אחד: הפניית החיוג לחשבון SIP תמשיך להתבצע ללא עלות יחידות כלל.

      זהו הזמן הנכון להיכנס לממשק הניהול, לעבור על הגדרות הקו שלכם,
      ​ולוודא כי פעולות השליחה האוטומטיות והשימוש במודולים השונים מוגדרים ופעילים
      ​אך ורק במקומות הדרושים וההכרחיים עבורכם.

      לשאלות טכניות ולעזרה בהגדרות המערכת, צוות שירות הלקוחות והתמיכה עומד לרשותכם:

      טלפון: 077-2222-770 דוא"ל: cs@yemot.co.il

      בברכה, ימות המשיח

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • א מנותק
        איש ימיני @פישל
        נערך לאחרונה על ידי

        @פישל
        עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..

        K תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • K מנותק
          kasnik @איש ימיני
          נערך לאחרונה על ידי

          @איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

          עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..

          למה שיעשו?

          ד"א
          אני מוכר יחידות כידוע...
          בהתחייבות למחירים הכי זולים

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מתענייןמ מנותק
            מתעניין
            נערך לאחרונה על ידי

            האם מודלים כמו שליחת הודעה למייל ושיחות שלא נענו יעלו יחידות?
            ושלחת מייל לאחר יציאה החדר ועידה?

            S ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S מנותק
              sh0548534047 @מתעניין
              נערך לאחרונה על ידי

              @מתעניין
              איך מקבלים את המייל הזה איפה נרשמים ??

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה מנותק
                הרב @מתעניין
                נערך לאחרונה על ידי

                @מתעניין
                536a51bb-fb3f-4639-9857-29ec956d0591-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • I מנותק
                  IS
                  נערך לאחרונה על ידי

                  ובאימות ד"ש בהודעה למייל?

                  כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • כ מנותק
                    כוספים למשיח @IS
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @IS כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                    ובאימות ד"ש בהודעה למייל?

                    בפשיטות לא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • כ מנותק
                      כוספים למשיח
                      נערך לאחרונה על ידי כוספים למשיח

                      השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?
                      ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אריה AI @כוספים למשיח
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @כוספים-למשיח כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                        השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?

                        אני חושב🤔, שכן...

                        ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס?

                        נדמה לי שגם כן...

                        כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • כ מנותק
                          כוספים למשיח @אריה AI
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אריה-AI כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                          @כוספים-למשיח כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                          השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?

                          אני חושב🤔, שכן...

                          ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס?

                          נדמה לי שגם כן...

                          אני רוצה לדעת מידע מאומת
                          אולי מ @שמואל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • נ מנותק
                            נועם אלימלך @kasnik
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @kasnik כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                            @איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:

                            עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..

                            למה שיעשו?

                            ד"א
                            אני מוכר יחידות כידוע...
                            בהתחייבות למחירים הכי זולים

                            כמ5ה

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • K מנותק
                              kasnik @נועם אלימלך
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @נועם-אלימלך במייל- cs@moticode.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון