האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
-
במדריך על שלוחת api כאן צויין שניתן לשלוח טקסט או הקשות לשרת, אבל הקלטות נשמרות במערכת.
אשמח לעזרה אם מאז כבר ניתן לשלוח גם הקלטות לשרת.
תודה רבה. -
ה הלמדן הטכנאי סימן נושא זה כשאלה
-
@הלמדן-הטכנאי לא, מה שידוע לי לכל הפחות
לשרת מגיע הנתיב שמירה ואתה יכול למשוך אותם אם הורדת קובץ -
@שלוחה-404 אני פשוט מעוניין להקליט שאלות לג'מיני, אתה יודע אם יש דרך אחרת?
-
@הלמדן-הטכנאי אני חושב שגימיני יכול להוריד בעצמו את ההקלטה אם לא אז אתה צריך לשלוח לתמלול ולשלוח לגימיני טקסט
-
@הלמדן-הטכנאי
אני גם באמצע לבנות כזה דבר ומה שעשיתי זה שהשרת שולח בקשה להקליט את המשתמש ואחרי שגומר להקליט השרת מקבל הודעה שהמשתמש הקליט והשרת מוריד את ההקלטה ומעלה לגימיני ואת התשובה מעביר דרך השירות edge_tts ואז מעלה את הקובץ שנוצר למערכת ושולח לה פקודה להשמיע את הקובץ
בקיצור אתה צריך להכניס בהגדרות של המערכת טוקן שישלח לשרת שאיתו הוא יוכל להוריד ולעלות את הקובץ
אתה יכול לנסות לבקש מגימיני שינסה להראות לך איך לעשות את זה
קח בחשבון שאם אתה תבנה את הכל עם גימיני לבד זה יהיה קשה ועד שתצליח לסדר את כל הבאגיםולכל מי שיגיד שא"א לבנות כלום עם בינה מלאכותית שיפסיק להמציא שטויות!
אומנם זה קשה אבל זה עובדה שאפשר לבנות איתו דברים ומי שרוצה לראות שיפנה אלי בפרטי yh0583275101 בגימייל -
@יהודה-הוצלר-0 אפשר לבנות מלא דברים בבינה אבל צריך להבין מה אתה עושה ומה אתה רוצה שייצא
יש כאלה חושבים שיכתבו לגימיני והוא גם יקנה להם שרת ויעשה הכול
מדגישים להם שידעו שהוא סך הכל כלי עזר -
כמובן שצריך קצת ידע (לא בקוד דווקא אלא להיתמצא בימות המשיח) אבל לפי כל הנושאים שראיתי בפורום זה נראה כאילו עם בינה מלאכותית א"א לבנות כלום!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות