חדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR
-
@ימות-המשיח u @שמואל
קבלתי תלונה שאחרי האיפוס ניתן להכנס לניהול רק עם הסיסמה שקבלת באיפוס וכדי להחליף צריך את הקודמת.....
מה הועילו חכמים בתקנתם???.........
[לא ניסתי בעצמי...] -
@סבא-המלך אמר בחדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR:
וכדי להחליף צריך את הקודמת.....
לא נכון.
הסיסמה החדשה נהפכת להיות הסיסמת הניהול של המערכת לכל דבר ועיניין.
@סבא-המלך אמר בחדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR:
לא ניסתי בעצמי
אולי כדאי שתנסה לפני שאתה מתלונן??
-
יש בעיה קשה בשיחזור הזה. יש לקוחות רבים שפותחים מערכות בימות עבור מנהלים אחרים, שמשנים את הסיסמא וכו'. ומעתה כבר לא ירצו לעשות את זה כי תמיד יהיה לפותח הקו שליטה על המערכת.
-
@עידן אמר בחדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR:
כי תמיד יהיה לפותח הקו שליטה על המערכת.
נכון, ככה זה מאז ומקדם. פותח הקו - מי שחותם ומאשר את התנאים - הוא זה שימות המשיח מחזיקים בו כמפעיל המערכת.
-
@שמואל זה חבר שאני סומך עליו, אמסור לו שיבדוק שוב.
עמכם הסליחה..... -
יש לי מערכת ivr שהיה פעיל עד לא מזמן ומשום מה אני לא מצליח להקיש את הסיסמה וגם לא לשחזר (כמובן שזה נעשה מהפלאפון שלי וקוד שלי)
-
@pc0533150691 תתקשר לשירות הלקוחות בשעות הפעילות
-
L Liy נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות