• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מעבר למערכת אחרת

    שאלות ועזרה הדדית
    8
    12
    710
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עידן נערך לאחרונה על ידי עידן

      האם ישנה אפשרות להגדיר שמי שמתקשר ישירות למערכת יופנה לשלוחה X
      ומי שיועבר למערכת הזו דרך מערכת אחרת יופנה לשלוחה X?
      תודה לעונים!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S
        sh774 נערך לאחרונה על ידי

        נראה לי יש אפשרות לנתב לתוך שלוחה ישירה במערכת?

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          עידן @sh774 נערך לאחרונה על ידי

          @sh774 אמר במעבר למערכת אחרת:

          נראה לי יש אפשרות לנתב לתוך שלוחה ישירה במערכת?

          יש אפשרות רק להגדיר במערכת מספר שיופנה לשלוחה פנימית.
          אני רוצה שאותו מספר בידיוק - מי שמתקשר אליו ישירות יופנה לשלוחה 1, ומי שיעבור למספר הזה דרך מערת אחרת יעבור לשלוחה ב.
          אי אפשר?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מוטלה @עידן נערך לאחרונה על ידי

            @עידן אין אפשרות.

            ע י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע
              עידן @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

              @מוטלה 👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                יהונתן כץ @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                @מוטלה אמר במעבר למערכת אחרת:

                עידן אין אפשרות.

                אתה בטוח כי לי זכור שכן אפשר...

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מוטלה @יהונתן כץ נערך לאחרונה על ידי

                  @יהונתן-כץ בטוח. אפשרי בשני מספרים שונים על אותה מערכת לא באותו מספר עצמו, דיברו על זה בפורום עשרות פעמים

                  ע י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע
                    עץ השדה @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                    @מוטלה מספר משני. ניתן לסדר בשירות לקוחות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י
                      יהונתן כץ @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

                      @מוטלה אמר במעבר למערכת אחרת:

                      בטוח. אפשרי בשני מספרים שונים על אותה מערכת לא באותו מספר עצמו, דיברו על זה בפורום עשרות פעמים

                      נכון צודק
                      נזכרתי שזה מה שעשיתי בסוף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח
                        חיובי נערך לאחרונה על ידי

                        הפניה בשלוחה פנימית לאותה מערכת עם כמה מספרים עיין כאן
                        אם אתה רוצה לעשות שממערכת שלך יופנה למערכת אחרת בשלוחה מסיומת
                        אתה צריך להוסיף בשלוחה המפנה :

                        type=routing_yemot
                        routing_yemot_number=0773137700
                        

                        ואז בקובץ Did_Go_To להפנות לשלוחה הרצויה
                        בהצלחה

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב
                          בעלזא @חיובי נערך לאחרונה על ידי בעלזא

                          @חיובי @מוטלה האם אי אפשר אפילו כשיש לי מספר אחד על המערכת להפנות לשלוחה מסויימת כאשר מועבר ממערכת אחרת לפי הגדרות הבאות:
                          מובא בהמשך השרשור של הגדרת הפנייה לשלוחה פנימית.

                          אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
                          ניתן לבצע הפניה לשלוחה פנימית לפי המספר ממנו בוצעה ההפניה, כלומר, באם הפעלתם הפניית שיחות בטלפון שלכם למספר מערכת ניתן לעשות במערכת הפניה לשלוחה מסויימת לפי המספר שביצע את ההפניה.

                          שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים
                          לידיעה: המספר הניתנים ב0773137770 בשלוחה 11 האופציה תעבוד עליהם.

                          יש להגדיר בנוסף בשלוחה:

                          did_directed_check=yes
                          

                          להלן ההגדרות לקובץ Did_Go_To.ini:

                          יש שתי סוגי הפעלה. הפעלה לפי שלוחה אישית, ולפי שלוחה מוגדרת.

                          לפי שלוחה אישית:
                          יש לשים בקובץ תבנית כזו:

                          מספר מחוייג-DirectedPhoneFolder=שלוחת פתיחה

                          לדוגמא:

                          07777777-DirectedPhoneFolder=/3
                          

                          כלומר: כל מי שמחייג למספר 07777777 יגיע לשלוחה אישית בתוך שלוחה /3.

                          למשל: מספר 0527666666 עשה הפניה ל 07777777.

                          אז כל מי שיתקשר איליו ויכנס למערכת יגיע לשלוחה אישית של המספר המפנה:

                          /3/0527666666
                          

                          לפי שלוחה מוגדרת:
                          יש לשים תבנית כזו:
                          מספר מחוייג-Directed-מספר מפנה=שלוחה

                          למשל:

                          07777777-Directed-0527666666=/5
                          

                          כלומר: כל מי שחייג מי שחייג למערכת 07777777 והופנה מהטלפון 0527666666 יגיע לשלוחה /5.

                          קיים לוג של כל ההפניות\ניסיונות ההפניה של אופציה זו, למשל, באם לא קיים המספר מפנה וכד' בתיקית Log תחת השלוחה הראשית בקובץ LogDidDirectedCheck.ini

                          בהצלחה!

                          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 3
                            33064325 @בעלזא נערך לאחרונה על ידי

                            @בעלזא
                            לא, זה עובד רק במספרים רגילים לא בראוטיג ימות, אולי בראוטינג רגיל

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון