שליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום
-
רציתי לשאול אם יש אפשרות לשלוח הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום ע''י @שם משתמש?
זה מאוד שימושי לשתף כתובת אימייל או מספר טלפון למישהו, בלי לשתף לכולם. -
@9121800 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
שימושי
אין אופציה כרגע אולי בהמשך @שמואל יפתח לנו כאן את הצ'אט או משהו אחר שיפתור את הבעיה שלך
-
@33064325 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
@9121800 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
שימושי
אין אופציה כרגע אולי בהמשך @שמואל יפתח לנו כאן את הצ'אט או משהו אחר שיפתור את הבעיה שלך
הלוויי
-
-
@שמואל אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
@מאיר-האלוף אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
הלוויי
מה?
שיהיה אפשרות לצ'אט בפורום..
-
-
@שמואל לאו דווקא צאט אלא כל צורה לתקשר באישי בין משתמשים ואפילו אם יהיה מוגבל להודעה 1 או 2 כדי לשלוח כתובת מייל וכדו' בלי לפרסם לכולם
-
@33064325 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
@שמואל לאו דווקא צאט אלא כל צורה לתקשר באישי בין משתמשים ואפילו אם יהיה מוגבל להודעה 1 או 2 כדי לשלוח כתובת מייל וכדו' בלי לפרסם לכולם
ניתן לפרסם את המייל ואחרי כמה שניות למחוק
אבל זה גם לא טוב כי משתמשים אחרים יראו גם
בקיצור מה @שמואל אומר על זה -
@קווים-בחינם-BBAA
שוב, בפעם השלישית: -
@שמואל אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:
@קווים-בחינם-BBAA
שוב, בפעם השלישית:כן אבל כמו ש @33064325 אפשר לשות למייל בלבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות