• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש!! שליחת פקסים דרך האתר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
    54 פוסטים 17 כותבים 3.9k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אליהו @שמואל
      נערך לאחרונה על ידי אליהו

      @שמואל אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

      Yemot

      אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס

      שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ מנותק
        מערכת תהילים
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל
        איך אמורים לדעת איזה שרת נמצאים?.???

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ח מנותק
          חיבור @מערכת תהילים
          נערך לאחרונה על ידי

          @מערכת-תהילים מופיע באתר בתחתית העמוד
          21a30db5-9d15-4e11-8367-e070d403d746-image.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • שמואלש מנותק
            שמואל @9121800
            נערך לאחרונה על ידי

            @9121800 אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

            מצפים לישועה.

            אמן.😀

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • שמואלש מנותק
              שמואל @אליהו
              נערך לאחרונה על ידי

              @אליהו אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

              אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס

              תוכל לצלם? שרואים את הכתובת ושכתוב את השרת?

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • שמואלש מנותק
                שמואל @9121800
                נערך לאחרונה על ידי

                @9121800 אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                מצפים לישועה.

                האופציה הועלתה גם למערכות בymt.

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                • D מנותק
                  dudu @שמואל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"

                  שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • שמואלש מנותק
                    שמואל @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                    @שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"

                    תנסה שוב

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ק מנותק
                      קו בית יעקב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      איזה קבצים תומכים?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • D מנותק
                        dudu @שמואל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
                        שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.

                        ג שמואלש ק 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ג מנותק
                          גבאי @dudu
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                          @שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
                          שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.

                          ג"א מצטרף להנ"ל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • שמואלש מנותק
                            שמואל @dudu
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                            שלחתי למערכת אחרת

                            במערכת האחרת אתה רואה את השיחה נכנסת?

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • D מנותק
                              dudu @שמואל
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שמואל כן, ראיתי שיחה נכנסת בערך 10 שניות ואז נעלם, והפקס בינתיים לא הגיע.

                              שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ק מנותק
                                קו בית יעקב @dudu
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                @שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
                                שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.

                                מצטרף.
                                שלחתי גם למספר רגיל ולא התקבל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • שמואלש מנותק
                                  שמואל @dudu
                                  נערך לאחרונה על ידי שמואל

                                  @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                  ראיתי שיחה נכנסת בערך 10 שניות ואז נעלם

                                  אז מצד שליחת הפקס זה היה תקין..
                                  אשמח אם מישהוא יוכל לכתוב לי מספר ליצירת קשר במייל shmuel@yemot.co.il אני רוצה לבדוק לעומק למה לא נשלח. כי מבדיקות שלי זה תקין.

                                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                  D ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • ש מנותק
                                    שאול
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                    (הצעה לייעול, . דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.)

                                    נוסף האפשרות TT.png
                                    תודה רבה ל @שמואל ול @ימות-המשיח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • 9 מנותק
                                      9121800
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      האם המודול החדש עובד גם אם מספרי חו''ל?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • D מנותק
                                        dudu @שמואל
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל ניסיתי שוב לשלוח, וקיבלתי למייל את ההודעה הבאה:

                                        ב"ה
                                        077777777
                                        שלום,

                                        הפקס ששלחת מהאתר בתאריך ושעה: Tue Dec 8 21:41:29 2020 לא התקבל אצל הנשלח.

                                        מספר מערכת ממנה נשלח הפקס: 0777777777
                                        הפקס נשלח ל: 07777777777
                                        חוייבת על סך: 0.1 יחידות בגין ניסיון השליחה.
                                        כתובת הIP של השולח: 11.11.11.11

                                        לידעתך, ננסה פעמיים לשלוח את הפקס שלכם.

                                        בברכה
                                        מחלקת דו"חות
                                        ימות המשיח בע"מ- פתרונות תקשורת טלפון: 077-313-7770 דוא"ל: y0773137770@gmail.com אתר: www.yemot.co.il מייל זה נשלח ממערכת אוטומטית.

                                        ואח"כ 2 מיילים נוספים ע"כ שהפקס לא התקבל.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ק מנותק
                                          קו בית יעקב @שמואל
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                          אז מצד שליחת הפקס זה היה תקין..

                                          23:37 08/12/2020 -0.1 חיוב בגין ניסיון שליחת פקס דרך האתר לטלפון: 0795---. קבלת הפקס נכשלה בצד המקבל.

                                          שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • שמואלש מנותק
                                            שמואל @קו בית יעקב
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @קו-בית-יעקב @dudu שיניתי כמה דברים בצורה שזה שולח את הפקס.

                                            אשמח מאד אם תבדקו שוב.

                                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                            ג D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון