חדש!! שליחת פקסים דרך האתר
-
ב"ה,
עלתה האפשרות לשליחת פקסים דרך האתר תחת לשונית "שליחת פקס".
- ניתן לקבל מייל עם פירוט האם השליחה הצליחה
- ניתן לקבל עותק למייל של הקובץ הנשלח
- ניתן לשלוח לפקסים בקידומת 153
כרגע האפשרות פעילה למערכות בשרת Yemot/ymt ולא בפריווט.
אודה על בדיקתכם שעובד תקין.
בברכה,
-
זה היום קיוינו לו........
ניסיתי לשלוח פקס . כותב לי מספר טלפון לא תקין
(הצעה לייעול, תיקיה ובה מאוחסנים כל הקבצים שהועלו ונשלחו. דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.) -
אתר החדש? או ישן?
תמונת מסך, בבקשה. -
@9121800 באתר הישן, פשוט נוספה לשונית חדשה.
-
@גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
כותב לי מספר טלפון לא תקין
לאיזה מספר אתה מנסה לשלוח?
@גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.
אם ירד יחידות זה אומר שזה נשלח בהצלחה.
-
@dudu אולי אתה מעלה תמונת מסך
-
-
בשלב זה השירות אינו פעיל בשרת זה.
YMT
מצפים לישועה. -
-
@שמואל
איך אמורים לדעת איזה שרת נמצאים?.??? -
@מערכת-תהילים מופיע באתר בתחתית העמוד

-
-
@אליהו אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס
תוכל לצלם? שרואים את הכתובת ושכתוב את השרת?
-
-
@שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"
-
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
@שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"
תנסה שוב
-
איזה קבצים תומכים?
-
@שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו. -
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
@שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.ג"א מצטרף להנ"ל
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

