• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש!! שליחת פקסים דרך האתר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
    54 פוסטים 17 כותבים 3.9k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואלש מנותק
      שמואל
      נערך לאחרונה על ידי שמואל

      ב"ה,

      עלתה האפשרות לשליחת פקסים דרך האתר תחת לשונית "שליחת פקס".

      • ניתן לקבל מייל עם פירוט האם השליחה הצליחה
      • ניתן לקבל עותק למייל של הקובץ הנשלח
      • ניתן לשלוח לפקסים בקידומת 153

      כרגע האפשרות פעילה למערכות בשרת Yemot/ymt ולא בפריווט.

      אודה על בדיקתכם שעובד תקין.

      בברכה,

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      א ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 15
      • ג מנותק
        גבאי
        נערך לאחרונה על ידי

        זה היום קיוינו לו........
        ניסיתי לשלוח פקס . כותב לי מספר טלפון לא תקין
        (הצעה לייעול, תיקיה ובה מאוחסנים כל הקבצים שהועלו ונשלחו. דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.)

        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • 9 מנותק
          9121800
          נערך לאחרונה על ידי

          אתר החדש? או ישן?
          תמונת מסך, בבקשה.

          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • D מנותק
            dudu @9121800
            נערך לאחרונה על ידי

            @9121800 באתר הישן, פשוט נוספה לשונית חדשה.

            9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • שמואלש מנותק
              שמואל @גבאי
              נערך לאחרונה על ידי

              @גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

              כותב לי מספר טלפון לא תקין

              לאיזה מספר אתה מנסה לשלוח?

              @גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

              דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.

              אם ירד יחידות זה אומר שזה נשלח בהצלחה.

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • 9 מנותק
                9121800 @dudu
                נערך לאחרונה על ידי

                @dudu אולי אתה מעלה תמונת מסך

                שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • שמואלש מנותק
                  שמואל @9121800
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @9121800
                  Screenshot_20201208-093911_Chrome.jpg

                  Screenshot_20201208-094052_Chrome.jpg

                  לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • 9 מנותק
                    9121800
                    נערך לאחרונה על ידי

                    בשלב זה השירות אינו פעיל בשרת זה.
                    YMT
                    מצפים לישועה.

                    שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מנותק
                      אליהו @שמואל
                      נערך לאחרונה על ידי אליהו

                      @שמואל אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                      Yemot

                      אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס

                      שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מערכת תהילים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל
                        איך אמורים לדעת איזה שרת נמצאים?.???

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ח מנותק
                          חיבור @מערכת תהילים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מערכת-תהילים מופיע באתר בתחתית העמוד
                          21a30db5-9d15-4e11-8367-e070d403d746-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • שמואלש מנותק
                            שמואל @9121800
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @9121800 אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                            מצפים לישועה.

                            אמן.😀

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • שמואלש מנותק
                              שמואל @אליהו
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אליהו אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                              אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס

                              תוכל לצלם? שרואים את הכתובת ושכתוב את השרת?

                              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • שמואלש מנותק
                                שמואל @9121800
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @9121800 אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                מצפים לישועה.

                                האופציה הועלתה גם למערכות בymt.

                                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • D מנותק
                                  dudu @שמואל
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"

                                  שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • שמואלש מנותק
                                    שמואל @dudu
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                    @שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"

                                    תנסה שוב

                                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • ק מנותק
                                      קו בית יעקב
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      איזה קבצים תומכים?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • D מנותק
                                        dudu @שמואל
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
                                        שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.

                                        ג שמואלש ק 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ג מנותק
                                          גבאי @dudu
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                          @שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
                                          שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.

                                          ג"א מצטרף להנ"ל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • שמואלש מנותק
                                            שמואל @dudu
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:

                                            שלחתי למערכת אחרת

                                            במערכת האחרת אתה רואה את השיחה נכנסת?

                                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון