איזה לא נעים...
-
@אברהם-אברהם זה סוג של כבוד
זה אומר שהם כל כך מרוצים מההודעות שלך שכל פעם שתפרסם הודעה הם יקבלו התראה -
@אברהם-אברהם
דבר אחד הצלחת שעכשיו כולם בדקו את הפרופיל שלך (לראות כמה עוקבים יש) -
@אברהם-אברהם
נכון מאוד, צריך שיהיה אפשרות לעקוב אחרי מי שהוא, כי מענין לי ההודעות שלו,
רק צריכים להוריד שמי שעוקבים אחריו לא יקבל דיווח,
כי לא נעים לו -
@א-גוטן תוכל לבטל בהגדרות

-
על פי בדיקה בפרופיל של @אברהם-אברהם נוכחתי לראות שכמות העוקבים שלו זהה לכמות האנשים שהוא עוקב אחריהם.........
-
@oror053 זה מה שאני מעניק למי שעוקב אחרי, שירגיש גם מה שאני מרגיש
-
@אברהם-אברהם חחחחחח
-
@אברהם-אברהם דווקא כשאתה התחלת לעקוב אחרי לא הרגשתי ככה
אבל הורדת את העוקב אז....... -
@אברהם-אברהם בד"כ מי שעוקב אחריך כנראה שהוא מכיר אותך
-
לאו דוקא כלל וכלל וד"ל
-
שינינו את נוסח ההודעה ל

תודה ל @שמואל -
מה שבטוח שהוא קיבל לייקים על ההודעה שאברהם השאיר
-
@אבוב אמר באיזה לא נעים...:
@אברהם-אברהם
דבר אחד הצלחת שעכשיו כולם בדקו את הפרופיל שלך (לראות כמה עוקבים יש)יפה 60 צפיות אולי תעזרו לי גם לעלות את המספרים אצלי
-
@הרב-החשוב מ-5 זה כבר לא משנה
-
-
@ישארף בסוף זה לא נכון (זה לא קשור ל-50 מוניטין)
-
@oror053 אז במה כן?
-
@ישארף הבנתי שזה תקלה
-
@oror053 מהו התקלה שפעם יכלו או שהיום לא?
-
@ישארף מה בוער לך. מי מסתכל על השטויות האלו. העיקר מה שאתה כותב. לעניין או לא. אל תסתכל בקנקן...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות