מודול אישור כהטמעה בכל דבר
-
@חסידישער גם אני חושב שזה מאד נצרך
אבל יכול להיות שתוכל להסתדר עם אפשרות של דירוגים, ומקסימום תשנה את ההודעות מערכת.
תראה כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/30 -
@מוטלה קודם להכל. כל הכבוד מוטלה שאתה משתדל לעזור כאן לכל אחד ואחד בסבר פנים יפות, וכל אחד יודע ורואה זאת.
לגופו של דבר
אני לא רוצה שזה יהיה באמצעות דירוגים.
ועוד יותר אני לא רוצה שזה יהיה בהשמעת קבצים .
אלא במודול בפני עצמו .
כך שעל כל דבר שתחליט תוכל לשאול את המאזינים האם הוא הבין את ההודעה / לאשר תקנון/ גמר ללמוד את מה שסיכמתי איתו וכדו'אולי גם יבוא צדיק ויפתח את זה באופן עצמאי.
-
@חסידישער אפשר פשוט להשתמש במודול סקר עם אפשרות ללחוץ 1 או 2.
-
@dudu דבר ראשון תודה על המשוב.
ועכשיו לעינין
קומבינות ישנם הרבה , אבל למה שלא יהיה פעם אחת ולתמיד משהו שנצרך מאוד באופן מסודר.
מודול אישור וגמרנו -
@חסידישער אמר במודול אישור כהטמעה בכל דבר:
@dudu דבר ראשון תודה על המשוב.
ועכשיו לעינין
קומבינות ישנם הרבה , אבל למה שלא יהיה פעם אחת ולתמיד משהו שנצרך מאוד באופן מסודר.
מודול אישור וגמרנומצטרף
-
@שמואל @ימות-המשיח @קופת-הקהל
מה אתם אומרים על ההצעה והבקשה? -
@חסידישער מצטרף לבקשה זה משהו מאוד נצרך
-
נוסף לפני תקופה אפשרות להגדיר סיסמא בכל מעבר בשלוחה (לא רק בפעם הרשאונה בשיחה כך שתוכל להגדיר סיסמא = 1 ולהגדרי שיבקש כל פעם
-
@33064325 השאלה אם אוכל לראות בדוחות את כל מי שהקיש את הסיסמא
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות