הפניית שיחה למערכת פרייבט
-
@yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
אני בכלל בקושי הצלחתי לעשות את המדריך הזה, בסוף עזבתי.
אפשר לעשות הודעות אישיות גם דרך כאן.
-
@נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ
ext.iniאפשר להעלות את זה לאתר? -
@079 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ
ext.iniאפשר להעלות את זה לאתר?כן אבל מה זה קשור?
-
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.
type=routing_yemot routing_yemot_number=0772610297אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט
מה דעתך לפתוח קו של הודעות אישיות בשרת פרייבט? (אולי אני אפתח...)

יש למה לצפות?
-
-
@נץ-החמה אה.... תודה על הרצון בכל מקרה
-
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת -
@0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת -
@0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכתתודה!!!
-
-
פוסט זה נמחק! -
@נץ-החמה כן
-
ר' @נץ-החמה הסתבכתי קצת עם ההגדרות
תוכל להעלות לכאן קבציext.iniמוכנים ואני יעלה אותם למערכת? -
-
@נץ-החמה האמת שבידיוק הגעתי לשם איכשהוא ורציתי לכתוב
-
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?
הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...
אבל איתם צריך להקיש פעמיים את המספר טלפון!
-
@yonatan מה זאת אומרת?
-
@0799 שצריך להקיש את המספר טלפון, להקליט, ואז ללחוץ אותו שוב בשביל שישמע בכניסה לקו שיש לו הודעה אישית, והוא יכול להקיש מספר אחר שהוא ישמע. ובהדרכה של @קופת-הקהל לא צריך להקיש פעמיים
-
-
@נץ-החמה נו, על זה דיברתי. כל הענין שיהיה הודעה אישית.
את ההדרכה של @איש-יהודי-טוב עשיתי בלי בעיה. כשניסיתי את של קופת הקהל הסתבכתי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות