האם ניתן להקליט את כל השיחה?
-
האם ניתן שכל מי שנכנס למערכת מוקלט מתחילת הכניסה למערכת עד סופו?
כמובן שאקליט "חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות" כדי לא להווה מכשול רח"ל... -
למה אתה צריך להקליט אם זה מערכת לשמיעת שיעורים מוזיקה וכו והוא רק מאזין אז מה אתה רוצה לשמוע ואם משארים הודעה אתה יכול לשמוע בניהול
-
@משה-כהן-2 במלא מערכות יש את זה
זה לצורך שיפור השירות -
@חדר-1
להקליט סתם מישהו שמאזין להודעות, לצורך שיפור השירות? מה הקשר? -
@חדר-1 אפשרי בעלות של יחידות
-
@חדר-1 אמר בהאם ניתן להקליט את כל השיחה?:
האם ניתן שכל מי שנכנס למערכת מוקלט מתחילת הכניסה למערכת עד סופו?
כמובן שאקליט "חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות" כדי לא להווה מכשול רח"ל...אין דבר כזה.
חוץ מלחפור לאנשים, אין בזה שום שיפור שירות.כמובן שאם אתה ממש רוצה אתה פשוט יכול לעשות במודול ראוטינג רגיל בחיוב יחידות מלא ולהקליט את השיחות.
בהצלחה. -
@חדר-1 אולי אפשר לפתח כזה דבר בAPI ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות