תקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!
-
@קול-הקווים
היה כזו בעיה גגם בקו של דוד החקיין רק שמהקו שלו היה בערך 10 צינתוקים -
@איש-ס וואו
ממש יש בעיה בשרתים!!
@ימות-המשיח @שמואל -
@קול-הקווים אמר בתקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!:
@איש-ס וואו
ממש יש בעיה בשרתים!!
@ימות-המשיח @שמואלאין שום בעיה ואין שום צינתוק שיוצא סתם.
אפשר לפנות למייל של עם מספר מערכת וסיסמה ואנסה לבדוק פרטים מדוייקים. -
@שמואל פניתי אליכם היום במייל. אשמח שתגיבו
-
@קו-המכלול אמר בתקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!:
@שמואל פניתי אליכם היום במייל. אשמח שתגיבו
אני לא רואה פניה בנושא.
תשלח לי פרטים מלאים למייל בחתימה.
-
ב"ה ימות המשיח הגיבו לי על הנושא, ומתברר שמישהו הפעיל צינתוק ממספר שמתחיל ב0799 דרך שלוחת ההרשמה וההסרה מהצינתוקים. איך זה ייתכן?
אשמח גם ש@שמואל יגיב לי על זה במייל ששלחתי מקודם.
זה גם המקום לומר תודה לכל נציגי ימות המשיח על השירות המקצועי והנחמד שנותנים ללקוחות -
ביצעתי איזה שינוי שיעזור גם לניטור המידע וגם לפתרון הבעיה.
אשמח שכל מי שיקרה לו מקרה כזה שישלח לי למייל בחתימה פרטי מערכת באותו יום שהופעל הצינתוק ואבדוק זאת לעומק.
-
- סליחה על הבורות, מה הכוונה לשלוח מייל בחתימה?
- בעצם נאלץ לחכות לצינתוק הבא שיופעל מאותו מספר?
-
@קו-המכלול אמר בתקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!:
סליחה על הבורות, מה הכוונה לשלוח מייל בחתימה?
תשלח לו למייל הנ"ל את מספר המערכת סיסמה, שעת הצינתוק ושלוחה.
shmuel@yemot.co.il@קו-המכלול אמר בתקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!:
בעצם נאלץ לחכות לצינתוק הבא שיופעל מאותו מספר?
משהו כזה.
-
@קו-המכלול אמר בתקלה קשה ביותר!!! צינתוקים ללא הפעלה!:
סליחה על הבורות, מה הכוונה לשלוח מייל בחתימה?

-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות