לתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API
-
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם = -
@hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =@MGM-IVR לא עזר.
הגדרתי ככהtype=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=**** api_add_1=pass=***** api_add_2=callerId=***** api_add_3=go_to_folder=/99ועדיין נהיה כנ"ל!!
-
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@hmje22 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש בכל שורה תוריד אחרי ה = את שתי הסלשים
//חוץ מבשורה הראשונה שבמילא לא תמצא שם =@MGM-IVR לא עזר.
הגדרתי ככהtype=api api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=**** api_add_1=pass=***** api_add_2=callerId=***** api_add_3=go_to_folder=/99ועדיין נהיה כנ"ל!!
1 האם המערכת שלך בפריווט?
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
(סיסמה,מספר ו ID?) -
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצא -
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצאתעלה את הלוג API
בעצם עדיף שתשלח לי למייל
MGMTZVI@GMAIL.COM -
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
תעלה את הלוג API
איפה יש את זה?
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
1 האם המערכת שלך בפריווט?
לא
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
2 במקום הכוכביות מה רשמת?
בשורה 1 קמפיין
בשורה 2 סיסמה
בשורה 3 מספר יוצאתעלה את הלוג API
בעצם עדיף שתשלח לי למייל
MGMTZVI@GMAIL.COMשולח
-
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
תעלה את הלוג API
איפה יש את זה?
בתקייה LOG
יש קובץ בשם LOG API -
@mgm-ivr הנושא לא מתאים לתוכן... תקרא לנושא שליחת צינטוק לפי רשימת תפוצה בעלות 0.1 למספר. או משהו כזה, כי זה מבלבל.
-
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4 -
@נ-נ אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4תוריד את המילים 'ID' בשורה שתיים
כלומר תכתוב כךapi_add_0=templateId=1241442 -
עשיתי זה עדיין הופך את השלוחה לתקייה
וצריך להגדיר את זה בשלוחה רגילה?? -
@נ-נ
כתבת בהתחלה את זה?type=api -
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זה -
@יעקב-100 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זהכשלוחה חדשה.
-
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
עשיתי את כל מה שרשום פה וזה לא עובד!!! -
@שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...
-
@יוסף-ח אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...
מה הקוד שרשמת?
כי לי הכל עובד -
זה עובד לי אבל הוא מחייב על כל מספר פעמיים!!!!!!!!!!
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
מה הקוד שרשמת?
כי לי הכל עובדאני לא משתמש במודלים האלה... (כי אני בונה אותם בעצמי
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות