לתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API
-
@שמואל-ש אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
תעלה את הלוג API
איפה יש את זה?
בתקייה LOG
יש קובץ בשם LOG API -
@mgm-ivr הנושא לא מתאים לתוכן... תקרא לנושא שליחת צינטוק לפי רשימת תפוצה בעלות 0.1 למספר. או משהו כזה, כי זה מבלבל.
-
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4 -
@נ-נ אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
לא הבנתי עשיתי את וזה לא עובד לי
api_link=https://phpzvi.com/personal/tzintuk.php api_add_0=templateId=ID1241442 api_add_1=pass=*****6 api_add_2=callerId=0775*****0 api_add_3=go_to_folder=/4תוריד את המילים 'ID' בשורה שתיים
כלומר תכתוב כךapi_add_0=templateId=1241442 -
עשיתי זה עדיין הופך את השלוחה לתקייה
וצריך להגדיר את זה בשלוחה רגילה?? -
@נ-נ
כתבת בהתחלה את זה?type=api -
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זה -
@יעקב-100 אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@mgm-ivr
איפה אני יגדיר את זהכשלוחה חדשה.
-
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
עשיתי את כל מה שרשום פה וזה לא עובד!!! -
@שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...
-
@יוסף-ח אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@שמואל-מאיר אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
@יוסף-ח זה ממש לא עובד!!!!
אין לך למה להתלונן עלי, אני לא בניתי את הפיתוח הזה...
מה הקוד שרשמת?
כי לי הכל עובד -
זה עובד לי אבל הוא מחייב על כל מספר פעמיים!!!!!!!!!!
-
@mgm-ivr אמר בלתועלת הציבור-שליחת צינתוק מהמספר הפתוח לקומה הכשרה|API:
מה הקוד שרשמת?
כי לי הכל עובדאני לא משתמש במודלים האלה... (כי אני בונה אותם בעצמי
) -
@שמואל-מאיר יכול להיות שהוא מחייב פעמיים בגלל שהוא מזהה את הניתוק, ואז הוא מפעיל את המודול שוב, צריך לשאול את @MGM-IVR אם הוא הגדיר שהשרת לא יקבל את הניתוק, ואם הוא לא הגדיר, הוא יכול להוסיף בתחילת הקוד את הפקודה הבאה
if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();}או שאתה תוסיף לבד בהגדרות השלוחה בתוספת ההגדרות הקיימות, את ההגדרה הבאה
api_hangup_send=noתעדכן אם באמת זה היה הבעיה...
-
@hmje22 גם במודול הזה הוא מאפס את רשימת התפוצה מיד אחרי הצינתוק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות