• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קו תוכן חדש | המספר איננו מחובר

    שאלות ועזרה הדדית
    6
    14
    372
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

      @תוכן-ותמיכה כנראה המערכת מוגדרת על רשימה לבנה.
      או שתתקשר מהמספר שלך ותפעיל את המערכת, או שתיכנס לאתר הניהול ותגדיר את מדיניות החיוג בקמפיין ברירת מחדל כפתוח

      ת ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ת
        תוכן ותמיכה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

        @eliyahu היכן ממוקם קמפיין ברירת המחדל?

        E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • E
          eliyahu ניהול @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

          @תוכן-ותמיכה בלשונית "שיגור הודעות"

          ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ת
            תוכן ותמיכה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי תוכן ותמיכה

            @eliyahu ראיתי, תודה רבה.

            מעניין לעניין שלא באותו עניין: כל מי שפותח קו חייב למלאות את ההסכם התקשרות מול ימות המשיח שיש בקטגוריית טפסים להורדה?

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שרות פלוס IVR @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

              @תוכן-ותמיכה לא.
              אם תרצה משהו שקשור להסכם תצטרך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל
                לעזור לכולם מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                @eliyahu
                גם לי היה אותו סיפור
                ואחרי כמה שעות גם מהמספר שלי לא יכלו להיכנס

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ
                  מנסה מומחה @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                  @לעזור-לכולם

                  @תוכן-ותמיכה

                  לאחר פתיחת מערכת חדשה ולפני שמתחילים להכין אותו דרך האתר יש להיכנס למערכת מהטלפון ולפתוח את המערכת בפעם הראשונה, אחרת היא לא פעילה

                  [זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]

                  ל י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ל
                    לעזור לכולם מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                    @מנסה תודה רבה
                    אכן עשיתי את זה ולאחר מכן הפסיק לעבוד

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שרות פלוס IVR @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                      @לעזור-לכולם עובד לך או לא?

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ל
                        לעזור לכולם מומחה @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                        @שרות-פלוס-ivr לא

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שרות פלוס IVR @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                          @לעזור-לכולם שלח מייל לשרות הלקוחות
                          או אליי ננסה לעזור 4256302@GMAIL.COM

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל
                            לעזור לכולם מומחה @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                            @שרות-פלוס-ivr
                            תודה רבה
                            פשוט פתחתי מספר אחר וזהו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י
                              יהודה הוצלר 0 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                              @מנסה אמר בקו תוכן חדש | המספר איננו מחובר:

                              [זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]

                              אין אפשרות לפתוח שלוחה בקו שעדין לא הופעל

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון