• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קו תוכן חדש | המספר איננו מחובר

    שאלות ועזרה הדדית
    6
    14
    364
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ת
      תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

      פתחתי קו תוכן חדש לפני כמה שעות, וכשאני מתקשר ממספר שהוא לא המספר שלי אני מקבל הודעה שהקו לא מחובר.
      יש מצב שזאת בעיה בהגדרות?
      או שזה יותר עמוק מזה?

      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • E
        eliyahu ניהול @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

        @תוכן-ותמיכה כנראה המערכת מוגדרת על רשימה לבנה.
        או שתתקשר מהמספר שלך ותפעיל את המערכת, או שתיכנס לאתר הניהול ותגדיר את מדיניות החיוג בקמפיין ברירת מחדל כפתוח

        ת ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ת
          תוכן ותמיכה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

          @eliyahu היכן ממוקם קמפיין ברירת המחדל?

          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • E
            eliyahu ניהול @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

            @תוכן-ותמיכה בלשונית "שיגור הודעות"

            ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ת
              תוכן ותמיכה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי תוכן ותמיכה

              @eliyahu ראיתי, תודה רבה.

              מעניין לעניין שלא באותו עניין: כל מי שפותח קו חייב למלאות את ההסכם התקשרות מול ימות המשיח שיש בקטגוריית טפסים להורדה?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שרות פלוס IVR @תוכן ותמיכה נערך לאחרונה על ידי

                @תוכן-ותמיכה לא.
                אם תרצה משהו שקשור להסכם תצטרך

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ל
                  לעזור לכולם מומחה @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                  @eliyahu
                  גם לי היה אותו סיפור
                  ואחרי כמה שעות גם מהמספר שלי לא יכלו להיכנס

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מנסה מומחה @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                    @לעזור-לכולם

                    @תוכן-ותמיכה

                    לאחר פתיחת מערכת חדשה ולפני שמתחילים להכין אותו דרך האתר יש להיכנס למערכת מהטלפון ולפתוח את המערכת בפעם הראשונה, אחרת היא לא פעילה

                    [זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]

                    ל י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ל
                      לעזור לכולם מומחה @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                      @מנסה תודה רבה
                      אכן עשיתי את זה ולאחר מכן הפסיק לעבוד

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש
                        שרות פלוס IVR @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                        @לעזור-לכולם עובד לך או לא?

                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל
                          לעזור לכולם מומחה @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                          @שרות-פלוס-ivr לא

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש
                            שרות פלוס IVR @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                            @לעזור-לכולם שלח מייל לשרות הלקוחות
                            או אליי ננסה לעזור 4256302@GMAIL.COM

                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ל
                              לעזור לכולם מומחה @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                              @שרות-פלוס-ivr
                              תודה רבה
                              פשוט פתחתי מספר אחר וזהו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • י
                                יהודה הוצלר 0 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                @מנסה אמר בקו תוכן חדש | המספר איננו מחובר:

                                [זה מאפס את המערכת מחדש ומפעיל אותה, ולכן לא כדאי לבנות כלום לפני ההפעלה הטלפונית]

                                אין אפשרות לפתוח שלוחה בקו שעדין לא הופעל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון