הפניה לפי מחוייג
-
מישהו יודע בידיעה ברורה האם כשאני עושה במערכת הפניה לפי מחוייג כזה: https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג?_=1639127552518#:~:text=הפניה לפי מספר מחוייג (מספר המערכת איליו חייגו)
האם המספר המחוייג חייב להיות מאושר בשירות הלקוחות כמספר מישני, או שאני יכול לעשות את זה ממערכת אחרת שמפנה למערכת הזאת.
תודה רבה.. -
חייב להיות מספר שמחובר למערכת הזו אחרת הוא מתייחס למספר של המערכת
מה שכתבת כאן
type=routing_yemot routing_yemot_number=0773137770
-
@שמחה-זו-הסיסמא 1. אתה מתכוין שאם המספר המחוייג לא משוייך למערכת אז המערכת חושבת שמתקשרים אליה בעצמה?
- מה אתה מתכוין "מה שכתבת כאן"
type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770
- מה אתה מתכוין "מה שכתבת כאן"
-
@צצ אמר בהפניה לפי מחוייג:
@שמחה-זו-הסיסמא 1. אתה מתכוין שאם המספר המחוייג לא משוייך למערכת אז המערכת חושבת שמתקשרים אליה בעצמה?
בדיוק
אגב הנושא הזה עלה כמה פעמים, והתשובה הייתה שניתן לפתח את זה בתשלום