מערכת מכירות
-
@שמואל-מאיר הוא אומר לעשות טובה זה בהחלט הדבר הנכון
אבל שלא ינצלו אותו ויבקשו גם לעשות למשל הקלדת מייל וגם כניסה לפי טלפון ועוד אלפי דברים, בקיצור, לנצל זה כבר דבר לא נכון. -
שבדרך כלל כשרוצים להקים מערכת כזאת צריך לה כל כך הרבה הסברים [זאת לא קבלת נתונים רגילה, זה כולל תנאים וסיווג נתונים], שאין סיבה שמישהו יישב להדריך את כל התהליך הספציפי הזה ללא תשלום.
אם מישהו מסתדר לבד שיהנה ומצויין, אבל לא נראה לי שמי שזה הפעם הראשונה שלו יכול להרים את הפרוייקט הזה [חוץ ממי שכבר שוחה בנושים דומים].
[אני הדרכתי מתכנתים בכירים איך להתממשק עם ימות וכו' וגם להם שכבר מעל עשר שנות פיתוח מאחוריהם, לקח כמה שעות עד שהם הבינו מי ומה.]
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@שמואל-מאיר אמר במערכת מכירות:
אני מקווה שאתה לא חושב שזה מילה לא יפה . . .
זה לא קשור אני לא חושב שזה הסגנון שצריך לכתוב בפורום
זה מוריד את הרמה של הפורום
בשביל להגיד תודה רבה יש לייק
ומקסימום במקרים יוצאי דופן ניתן לכתוב פוסט תודה רבה בצורה פשוטה ומכובדת. -
@שמחה-זו-הסיסמא צודק, אבל לפני שמורידים לאחרים במוניטין גם צריך לחשוב פעמיים.
-
אני מתנצל, לא הורדתי להיפך סימנתי לייק, אולי משהו השתבש שם או שטעיתי
סליחה בכל אופן
[או שאתה לא מתכוון אליי]
-
תכנות למה שאני צריכה כמה אמור לעלות?
-
@אבגדה זה מאוד תלוי סמפר הכיתות והתלמידות שלך
ובדרישות הספציפיות
תוכלי לפנות במייל לקבלת הצעת מחיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות