• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

    שאלות ועזרה הדדית
    12
    36
    1315
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • R
      raz05 נערך לאחרונה על ידי

      יש שירות של שמירת קו לא פעיל במחיר של 10 ש"ח לחודש (יוצא 120 ש"ח לשנה)
      קצת יקר כשיש הרבה קווים כאלו

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • R
        raz05 @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי raz05

        @שמחה-זו-הסיסמא אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

        @raz05 תוכל לעשות קמפיין שישלח לשם הודעה מתוזמנת

        אבל נראה לי יותר בכיוון שלבקש משירות לקוחות

        קמפיין זה רעיון טוב! אם כי משהו חינמי היה יותר טוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A
          avrham ניהול נערך לאחרונה על ידי

          @raz05 יש אפליקציה שעושה שיחה למקום שהגדרת בזמן שקבעת, (אפשר לעשות שיחזור על השיחה פעם ב...) אבל זה רק אם יש סים בפלאפון ואפשר להוציא שיחות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • שמואל
            שמואל @raz05 נערך לאחרונה על ידי

            @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

            ימות מודיעים שקו שלא פעיל יותר משבועיים יתבטל.

            דקה פעם בשבועיים לא יעזור.
            זה עובד בצורה מחושבת עם כמה קריטריונים כדי לוודא שהלקוח באמת פעיל.

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • R
              raz05 @שמואל נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל מה הקריטריונים המדוייקים?
              ואולי יש אפשרות לבוא לקראת לקוחות עם קוים תקופתיים?
              נניח לשלוח הודעה אוטומטית פעם בשבועיים לבעל הקו שיאשר שהקו אכן פעיל (בדומה לאתר יד 2 ששולח הודעות לגבי מודעות שפורסמו ואם אין התייחסות אכן המודעה מבוטלת)

              וזה המקום להודות לימות ששחזרו לי קו כזה שהפך ללא פעיל

              שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • שמואל
                שמואל @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                @שמואל מה הקריטריונים המדוייקים?

                זה לא משנה.
                קו שבאמת פעיל לא נמחק.

                במקרה שזה קו עונתי אני חושב שאפשר לבקש מנציג השירות בצורה יפה לבדוק האם אפשר לאשר גם ללא תשלום.

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                R ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ל
                  לעזור לכולם מומחה @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                  @raz05
                  אתה כמובן לעשות שרשימת תפוצה כל שהיא [(משפחה, חברים, עבודה, כולל, וכד' ) [או הפנייה לפי מחייג]תגיע למערכת אחרת בתוך המערכת הזאת
                  לדוגמא שכל האחים שלך יגיעו לשלוחה 999 ותפריט כמו ווצאפון כך שהמערכת פעילה כל השנה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

                    בדיוק בשבוע שעבר מצאתי שתי קויים שלי שלא היו בפעולה כמעט חצי שנה וזה נחסם לי אוטומטי, ובקשתי משירות הלקוחות שיפתחו לי את זה, ואמרו לי שזה נסגר אוטומטי עקב חוסר פעילות , אבל לאחר כמה דקות חוזר אלי הנציג ואומר לי שהמנהל אישר לו לשחזר את הקווים

                    R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • R
                      raz05 @אברהם צבי נערך לאחרונה על ידי

                      @אברהם-צבי מה אתה מתכנן לעשות להבא?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • R
                        raz05 @שמואל נערך לאחרונה על ידי raz05

                        @שמואל אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                        @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                        @שמואל מה הקריטריונים המדוייקים?

                        זה לא משנה.
                        קו שבאמת פעיל לא נמחק.

                        במקרה שזה קו עונתי אני חושב שאפשר לבקש מנציג השירות בצורה יפה לבדוק האם אפשר לאשר גם ללא תשלום.

                        אולי אפשר להגדיר מסלול שהקו יישאר פעיל לשנה? ורק אם שנה הוא לא פעיל אז הוא ייסגר?
                        (במקרה שבעל הקו מצהיר שמדובר על קו עונתי)
                        לא נעים לבקש משירות לקוחות טובה אישית על כל קו כשיש כמה כאלו.

                        ל ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל
                          לעזור לכולם מומחה @raz05 נערך לאחרונה על ידי לעזור לכולם

                          @raz05
                          אם אתה מתכוון לעתיד, למה שלא תעשה כמו שכתבתי כאן?

                          R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • R
                            raz05 @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                            @לעזור-לכולם קודם כל השאלה אם יעזור כיון שלא ממש ברור מה נקרא קו פעיל
                            ואולי למען האמת לא ממש הבנתי את הרעיון שלך. מה אני אעשה בסופו של דבר עם הרשימת תפוצה הזו אם אף אחד לא יתקשר?

                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ל
                              לעזור לכולם מומחה @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                              @raz05
                              פשוט כל הבעיה שלך היא שהקו לא פעיל
                              ולמה זה לא פעיל? כי זה מיועד לביה"ז וכו'
                              לכן הצעתי הוא שתפתח שלוחה חדשה (לדוגמא 9999) ששם יהיה תפריט
                              שלוחה 1 השמעת קבצים שלוחה 2 השארת הודעות+צינתוק שלוחה 3 הרשמה לצינתוקים
                              תפנה לקבוצה מסוימת שלא מעוניינת להשתמש בקו הזה בביה"ז וכד' והם ישתמשו בקו כמו ווצאפון
                              רק צריך להגדיר שהקבוצה המסוימת הזאת תגיע רק לשלוחה 9999 ושרק הם יגיעו אליו וכל השאר יגיעו לקו הרגיל
                              לכן צריך להגדיר הפניה לפי מחייג ו/או פילטר לפי רשימת תפוצה או צינתוקים
                              מקווה שהייתי ברור

                              R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • R
                                raz05 @לעזור לכולם נערך לאחרונה על ידי

                                @לעזור-לכולם זה רעיון מעניין
                                אבל אתה צריך קבוצה כזו שמעונינת בקו...
                                אין לי
                                ויש לי כמה קווים תקופתיים כך שזה לא הגיוני לעשות כך בכולם
                                לשלוח קמפיין בתשלום זה רעיון טוב אבל שמואל טוען שלא עוזר

                                כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש
                                  שמחה - זו הסיסמא @raz05 נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                                  @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                                  לא נעים לבקש משירות לקוחות טובה אישית על כל קו כשיש כמה כאלו.

                                  אל תסתכל על זה כטובה אישית

                                  פשוט תדבר יפה ותסביר שיש לך כמה קוים עונתיים
                                  הנציג בטלפון מקבל הוראות ומבצע אותם
                                  תוכל גם לשלוח מייל עם כל רשימת הקוים העונתיים שלך
                                  בהצלחה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ש
                                    שמעון גנקר @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                                    @raz05 במקום לנסות לרמות פשוט תעתיק את כל הקוד לתיקיה בשרת או במחשב שלך וכשתחזור להפעיל תכניס את הקוד

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שמעון גנקר @שמעון גנקר נערך לאחרונה על ידי שמעון גנקר

                                      @שמעון-גנקר דרך אגב אפשר גם להפוך את זה לקוו רב עונתי כלומר שמקישים שלוחה 1 וזה אומר לשרת שלך שהוא הקיש והשרת נותן פקודה לפי תאריך כלומר שמתי שלא ביה"ז הוא מנגן שיר או סיפור באתם לתאריך ככה אתה לא מרמה והקו באמת פעיל רק בלי מאמץ שלך בכל יום מחדש פשוט אוטומטי ממאגר (אפשרי גם לשירים פשוט לשאוב את השיר ישר מכל חי מיוזק וסיפור מאתר אחר ככה אתה לא צריך לגעת אבל הקו פעיל)

                                      R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • R
                                        raz05 @שמעון גנקר נערך לאחרונה על ידי raz05

                                        @שמעון-גנקר לא הייתה כוונה לרמות בכלל ח"ו
                                        אלא שאם המערכת מזהה קו שלא היה פעיל שבועיים כקו שצריך לסגור - לגרום שזה לא יקרה כי הקו פעיל
                                        וזה לא עניין של להעתיק הגדרות - מדובר על עשרות שלוחות עם הגדרות מורכבות וחומרים
                                        קשה לגבות קו כזה וכל כמה חודשים להפעיל מחדש
                                        וגם יש עניין לשמור על המספר כיון שכל הבחורים של ישב"ז יודעים את המספר והוא שמור להם בזכרון

                                        ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש
                                          שמעון גנקר @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                                          @raz05 דרך אגב אפשר גם להפוך את זה לקוו רב עונתי כלומר שמקישים שלוחה 1 וזה אומר לשרת שלך שהוא הקיש והשרת נותן פקודה לפי תאריך כלומר שמתי שלא ביה"ז הוא מנגן שיר או סיפור באתם לתאריך ככה הקו באמת פעיל רק בלי מאמץ שלך בכל יום מחדש פשוט אוטומטי ממאגר (אפשרי גם לשירים פשוט לשאוב את השיר ישר מכל חי מיוזק וסיפור מאתר אחר ככה אתה לא צריך לגעת אבל הקו פעיל)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש
                                            שמעון גנקר @raz05 נערך לאחרונה על ידי

                                            @raz05 כמובן שלא בעתי להאשים כוונתי היית שלא לנסות לעקוף את ההגדרה אלא להבין למה הם עשו את זה ולפעול לפי זה במקרה הזה הכי קל זה לפנות לשירות לקוחות בבקשה להחרגה או פשוט להפוך את הקו לקו שפועל בלי שאתה עובד(ראה בהרחבה תגובה הבאה)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון