קמפיין הודעות אישיות בAPI - אפשרות שהלקוח יחזור למספר וישמע את ההודעה שלו


  • ימות המשיח ניהול ראשי

    ניתן לשלוח הודעה מותאמת אישית דרך API והמחשב מקריא לו את ההודעה
    וכשחוזרים לקו כל אחד שומע את ההודעה האישית שלו.

    הAPI לשליחה:
    שימו לב, השליחה מתבצעת לפי ההגדרות של הטמפלט ברירת מחדל

    https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}
    

    כאשר:
    091234567:1234 מספר מערכת וסיסמה

    וזו דוגמה לשירשור הודעות שונות למספרים שונים

    https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה","0548412345":"היום תיהיה הפסקת מים"}
    

    את ההגדרה שכאשר האנשים חוזרים לקו, כל אחד ישמע את ההודעה האישית שלו ניתן להתקשר לשירות לקוחות ולבקש שיגדירו עבורכם(בתשלום)


  • ניהול ראשי

    ניתן להגדיר שלמספרים כשרים זה ישלח בשיחה ולמספרים לא כשרים זה ישלח סמס.

    יש להגדיר ערך withSMS=1 בשליחה
    לדוגמא:

    https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&withSMS=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}
    

    ואז אם המספר מקבל סמסים זה ישלח סמס, אם לא - זה ישלח בשיחה.

    ניתן לשלוח לכמה טלפונים עם , בין כל מספר למספר.
    דוגמא:

    https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=0795555:7070&withSMS=1&phones={"0583212345":"TTS","0587777777":"SMS"}
    

התחבר כדי לפרסם תגובה