קמפיין הודעות אישיות בAPI - אפשרות שהלקוח יחזור למספר וישמע את ההודעה שלו
-
ניתן לשלוח הודעה מותאמת אישית דרך API והמחשב מקריא לו את ההודעה
וכשחוזרים לקו כל אחד שומע את ההודעה האישית שלו.הAPI לשליחה:
שימו לב, השליחה מתבצעת לפי ההגדרות של הטמפלט ברירת מחדלhttps://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}
כאשר:
091234567:1234 מספר מערכת וסיסמהוזו דוגמה לשירשור הודעות שונות למספרים שונים
https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה","0548412345":"היום תיהיה הפסקת מים"}
את ההגדרה שכאשר האנשים חוזרים לקו, כל אחד ישמע את ההודעה האישית שלו ניתן להתקשר לשירות לקוחות ולבקש שיגדירו עבורכם(בתשלום)
-
ניתן להגדיר שלמספרים כשרים זה ישלח בשיחה ולמספרים לא כשרים זה ישלח סמס.
יש להגדיר ערך withSMS=1 בשליחה
לדוגמא:https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&withSMS=1&ttsMode=1&phones={"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}
ואז אם המספר מקבל סמסים זה ישלח סמס, אם לא - זה ישלח בשיחה.
ניתן לשלוח לכמה טלפונים עם
,
בין כל מספר למספר.
דוגמא:https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=0795555:7070&withSMS=1&ttsMode=1&phones={"0583212345":"TTS","0587777777":"SMS"}
-
-
-
-