שליחת-צינתוק-חינמי-דרך-api-רק-לחלק-מהרשומים-ברשימה
-
תגובה: שליחת צינתוק חינמי דרך API - רק לחלק מהרשומים ברשימה | בקשה לפיתוח
@איש-ימיני
יש אפשרות לשלוח צינתוקים עם הפרדה בין מספר למספר, למספרים מתוך רשימת צינתוק חינמי?
התקדם משהו? -
@baror230 אמר בשליחת-צינתוק-חינמי-דרך-api-רק-לחלק-מהרשומים-ברשימה:
יש אפשרות לשלוח צינתוקים עם הפרדה בין מספר למספר, למספרים מתוך רשימת צינתוק חינמי?
לא.
@baror230 אמר בשליחת-צינתוק-חינמי-דרך-api-רק-לחלק-מהרשומים-ברשימה:
התקדם משהו?
למה היה אמור להתקדם?
-
@baror230
כרגע אם תרצה תוכל להפריד את זה בהרשמה.
תפתח דרך API רשימה נפרדת לכל מספר פלאפון ותעביר אותו להוספה.
כך תוכל לשלוח לכל מספר בנפרד. -
@איש-ימיני אמר בשליחת-צינתוק-חינמי-דרך-api-רק-לחלק-מהרשומים-ברשימה:
@baror230
כרגע אם תרצה תוכל להפריד את זה בהרשמה.
תפתח דרך API רשימה נפרדת לכל מספר פלאפון ותעביר אותו להוספה.
כך תוכל לשלוח לכל מספר בנפרד.יש הגבלה על כמות הרשימות?
-
@baror230 נראה לי שאפשר לבקש לפתח... מעניין כמה יעלה
-
@שמואל רק ביררתי
@איש-ימיני אמר בשליחת-צינתוק-חינמי-דרך-api-רק-לחלק-מהרשומים-ברשימה:
@baror230
כרגע אם תרצה תוכל להפריד את זה בהרשמה.
תפתח דרך API רשימה נפרדת לכל מספר פלאפון ותעביר אותו להוספה.
כך תוכל לשלוח לכל מספר בנפרד.זה מה שאני עושה לבנתיים
-
אם כבר לפתח, עדיף שכל אחד יוכל להירשם לצינתוק חינמי,
ויהיה רשימות תפוצה רגילות של מנהל הקו, ושם הוא יוכל להכניס את כל המספרים שבא לו, אבל זה יצנתק רק למי שאישר.
ולא לכל שלוחה יצטרכו אישור עוד פעם.
מספיק אישור אחד לכל הקו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות