זיהוי שיחה יוצאת עם המספר של המאזין
-
@אבו איפה יש דבר כזה.
מה הכוונה מאזין? -
@שמואל שאני אראה על הצג את המספר של המאזין במודל ראוטינג
-
@שמואל סליחה טעות שלי הגדרתי בטעות
routing_your_id=add01במקוםrouting_your_id=no01 -
א אבו סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אבו סימן נושא זה כנפתר ב
-
א אבו סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
א אבו סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אבו ההגדרה של 01 כבר לא עובד.
-
@יענקלה-הכוכב למה ביטלו את ההגדרה זה מאוד מאוד דחוף לי לזיהוי המתקשרים דרך הקו
@ימות-המשיח @ניהול-הפורום @שמואל ?????? -
@בנועם
זה קשור למשרד התקשורת לא לחברה! -
@nyh מה אפשר לעשות בנידון?
-
@בנועם
ימות המשיח עובדים על זה אני חושב -
@nyh גם הזיהוי לפי מספר המערכת לא עובדת??????
אני לא הצלחתי להגדיר את זה? -
@בנועם אמר בזיהוי שיחה יוצאת עם המספר של המאזין:
@nyh גם הזיהוי לפי מספר המערכת לא עובדת??????
אני לא הצלחתי להגדיר את זה?זה עובד!
מה הגדרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות