מתנתק לי
-
בניתי שלוחת הודעות אישיות על פי ההוראות שהיה כתוב בפורום ואחרי שסיימתי שאני מנסה להתקשר למערכת זה מתנתק לי התקשרתי לימות המשיח ואמרו לי שכנראה יש לי בעיה בפילטר שלא הגדרתי את זה נכון מישהו יכול לעזור ולהגיד לי איזה בעיה יכול להיות בפילטר או מה צריך להיות כתוב בקובץ הext תודה רבה
-
בניתי שלוחת הודעות אישיות על פי ההוראות שהיה כתוב בפורום ואחרי שסיימתי שאני מנסה להתקשר למערכת זה מתנתק לי התקשרתי לימות המשיח ואמרו לי שכנראה יש לי בעיה בפילטר שלא הגדרתי את זה נכון מישהו יכול לעזור ולהגיד לי איזה בעיה יכול להיות בפילטר או מה צריך להיות כתוב בקובץ הext תודה רבה
תעלה את ההגדרות שהגדרת ואולי נוכל לעזור לך.
-
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר במתנתק לי:
בניתי שלוחת הודעות אישיות על פי ההוראות שהיה כתוב בפורום ואחרי שסיימתי שאני מנסה להתקשר למערכת זה מתנתק לי התקשרתי לימות המשיח ואמרו לי שכנראה יש לי בעיה בפילטר שלא הגדרתי את זה נכון מישהו יכול לעזור ולהגיד לי איזה בעיה יכול להיות בפילטר או מה צריך להיות כתוב בקובץ הext תודה רבה
תעלה את ההגדרות שהגדרת ואולי נוכל לעזור לך.
סורי אבל איך מעלים?
-
@חד תעשה העתק הדבק מהשלוחה
תדביק כאן את כל מה שהגדרת בקובץ -
-
פוסט זה נמחק! -
זה הגדרתי בשלוחת הext.ini בתפריט הראשי מיהו יכול להגיד לי מה לא טוב?
-
-
@אבו תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות