נפתר באג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת
-
שמתי לב שאם מגדירים זיהוי השיחה במודל תור או בניתוב שיחות שיזוהה מס' המערכת השיחה לא מועברת כלל לניתוב/לנציג
עריכה : רציתי להדגיש את הבעיה
המתקשר שומע מנגינה כאילו השיחה עוברת אך הנציג לא מקבל את השיחה -
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה -
@אברימי-צור
זה משונה
אולי תעתיק לכאן את ההגדרות
[כמובן בלי פרטים אישיים] -
@לעזור-לכולם
ב-ext.ini
type=queue queue_caller_id=customer_did context=IVR2_QueueExit9 queue_exit=/2/1 queue_end_timeout_goto=/2/1 queue_record_send_mail=yes queue_log_send_mail=yes queue_no_continue_send_mail=yes queue_email_address=1@gmail.c queue_email_name= מחלקת ניהול נציגים strategy=roundrobin
וב
queue.ini
0533133333 0583233333 0533133333 music_on_hold=ztomao+patiach reportholdtime=yes memberdelay=5 wrapuptime=10 periodic-announce-frequency=30 context=IVR2_QueueExit9 queue_exit=/2/1
-
@אברימי-צור
אתה יכול להביא גם את ההגדרות בקובץqueue.ini
? -
@לעזור-לכולם
עדכנתי את הקובץ הקודם -
@אברימי-צור
וכשאתה מגדיר זיהוי המתקשר הרגיל זה כן עובד?
שורה 16 ו17 בקובץ queue.ini תוריד
[אני לא יודע אם זה יעזור לך אבל המקום שלהם הוא ב ext.ini ] -
כשאני משאיר ברירת מחדל את זיהוי השיחה זה עובד
-
@לעזור-לכולם
מחקתי את שורה 16 ו-17 ועדיין לא עובד
הורדתי גם 14 ו-15 שהמקום שלהם גם בext.ini
-
@אברימי-צור אמר בבאג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת:
@לעזור-לכולם
מחקתי את שורה 16 ו-17 ועדיין לא עובד
הורדתי גם 14 ו-15 שהמקום שלהם גם בext.ini
תשלח פרטי שיחה מדויקים למייל של ימות המשיח
-
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה -
-