יש לי מס' וירטואל פלוס שפירסמתי באיזה מקום וכל השיחות מגיע אלי
ורציתי להפסיק לקבל את השיחות למשך שבועיים ואח"כ לחזור לקבל שיחות
חיפשתי בכל ההגדרות של הוירטואל פלוס ולא מצאתי
(נראה לי שאין כזה אפשרות)
בסוף נפל לי רעיון מאוד פשוט
הגדרתי ש"זיהוי השיחות הנכנסות" יהיו המס' וירטואל פלוס
והכנסתי את זה לרשימה השחורה וברגע שאני כן מעוניין לקבל שיחות
או שאני מוציא מהרשימה השחורה או משנה את ההגדרה !
מקווה שהואלתי
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אברימי צור
-
וירטואל פלוס חסימת שיחות
-
RE: באג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה -
צינתוק בעת קבלת SMS
האם יש אפשרות להגדיר קבלת צינתוק למס' האישי בעת קבלת SMS במספר הוירטואלי ?
-
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@חוויה-טלפונית אמר בהעברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט:
@אברימי-צור
כנראה הקלטת התפריט שלך חוזרת פעמיים
אין הסבר אחרנכון !
אתה צודק ! הבחנתי שהכנסתי פעמיים את התפריט אחד M0000 ו M1000
תודה רבה -
RE: במודל תור
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
RE: במודל תור
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה......
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אברימי צור
-
RE: במודל תור
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
RE: במודל תור
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה...... -
RE: במודל תור
@אברימי-צור
אני עכשיו חושב אולי אפשר לעשות שאם הנציג ענה ב- 3 שניות הראשונות אז מושמע ללקוח עדיין המנגינה וזה מעביר לנציג הבא
האם יש אפשרות כזאת ?
וא"כ מה ההגדרה ?
@שמחה-זו-הסיסמא אשמח לעזרתך -
במודל תור
אם בטלפון של הנציג אין קליטה או שלא זמין אז זה עובר לתא קולי וזה מושמע ללקוח "הגעתם לתא קולי וכו
האם יש אפשרות לעשות שלא יעבור לתא קולי אם אין לנציג קליטה ? -
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@חוויה-טלפונית אמר בהעברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט:
@אברימי-צור
כנראה הקלטת התפריט שלך חוזרת פעמיים
אין הסבר אחרנכון !
אתה צודק ! הבחנתי שהכנסתי פעמיים את התפריט אחד M0000 ו M1000
תודה רבה -
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@יוסף-יצחק-כהן אמר בהעברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט:
@אברימי-צור
אתה צריך להגדיר ככה:type=menu timeout=1 timeout_goto=/פה לרשום את השלוחה שיעבור אחרי התפריט attempts=1
כך בעצם איך שהמאזין מסיים לשמוע את התפריט הראשי הוא יעבור לשלוחה שהגדרת.
בהצלחה,הגדרתי כמו שכתבת לי ואחרי שהוא משמיע לי פעמיים את התפריט הוא עובר לשלוחה
איך אני עושה שיעבור מיד אחרי שהוא משמיע פעם אחד את התפריט ? -
העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
הגדרתי בתפריט את ההגדרה הזאת
שאחרי השמעת התפריט יעביר את הלקוח לשלוחה אחרתtype=menu timeout_goto=/6 attempts=1
כמו שהובא כאן ע"י @שמחה-זו-הסיסמא
וזה לא עובר לי לשלוחה שהגדרתי אלא חוזר עוד פעם ועוד פעם על התפריט
אשמח אם מישהו יכול לעזור לי -
RE: באג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה