יש לי מס' וירטואל פלוס שפירסמתי באיזה מקום וכל השיחות מגיע אלי
ורציתי להפסיק לקבל את השיחות למשך שבועיים ואח"כ לחזור לקבל שיחות
חיפשתי בכל ההגדרות של הוירטואל פלוס ולא מצאתי
(נראה לי שאין כזה אפשרות)
בסוף נפל לי רעיון מאוד פשוט
הגדרתי ש"זיהוי השיחות הנכנסות" יהיו המס' וירטואל פלוס
והכנסתי את זה לרשימה השחורה וברגע שאני כן מעוניין לקבל שיחות
או שאני מוציא מהרשימה השחורה או משנה את ההגדרה !
מקווה שהואלתי
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אברימי צור
-
וירטואל פלוס חסימת שיחות
-
RE: באג בהגדרת זיהוי השיחה מס' המערכת
@אלחנן1 @לעזור-לכולם
אחרי שיחה עם נציג שירות של ימות המשיח
התברר לי שהבעיה היה אצלי
המס' של המערכת היה אצלי ברשימת דחיה
ולכן לא הגיע אלי הניתובתודה רבה לכם ימות המשיח, אין עליכם, כל הכבוד
@לעזור-לכולם תודה רבה גם לך על העזרה -
צינתוק בעת קבלת SMS
האם יש אפשרות להגדיר קבלת צינתוק למס' האישי בעת קבלת SMS במספר הוירטואלי ?
-
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@חוויה-טלפונית אמר בהעברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט:
@אברימי-צור
כנראה הקלטת התפריט שלך חוזרת פעמיים
אין הסבר אחרנכון !
אתה צודק ! הבחנתי שהכנסתי פעמיים את התפריט אחד M0000 ו M1000
תודה רבה -
RE: יציאה באמצע קבלת נתונים במהלך הקלטות
@צבי-ד-צ
אני רוצה אפשרות לצאת עם אישור הרשמה
כמו שמופיע כאן
הבעיה היא שהאפשרות שמופיע שם עובד רק אם אתה נמצא בקובץ הקשה ולא בקובץ הקלטה -
RE: במודל תור
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ?
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אברימי צור
-
במודל תור משיכת מספרי נציגים מרשימת תפוצה
האם אפשרי להגדיר במודל תור שיתקשר לנציגים הרשומים ברשימת תפוצה ?
וא"כ מה ההגדרה -
RE: יציאה באמצע קבלת נתונים במהלך הקלטות
@צבי-ד-צ
אני רוצה אפשרות לצאת עם אישור הרשמה
כמו שמופיע כאן
הבעיה היא שהאפשרות שמופיע שם עובד רק אם אתה נמצא בקובץ הקשה ולא בקובץ הקלטה -
יציאה באמצע קבלת נתונים במהלך הקלטות
האם יש אפשרות לצאת באמצע רישום כשאני נמצא בקובצי הקלטות (000-049)
וא"כ מה ההגדרה ? -
מערכת הזמנות מוצר שהמחיר הוא מינוס
איך אני יכול לעשות במערכת מכירות שלקוח שמזמין מוצר מסוים יקבל הנחה של 50 ש"ח על הקנייה
בעצם המחיר של המוצר אמור להיות מינוס, כך שאם הוא מזמין 2 מהמוצר הוא מקבל הנחה של 100 ש"ח -
RE: במודל תור
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
RE: במודל תור
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה...... -
RE: במודל תור
@אברימי-צור
אני עכשיו חושב אולי אפשר לעשות שאם הנציג ענה ב- 3 שניות הראשונות אז מושמע ללקוח עדיין המנגינה וזה מעביר לנציג הבא
האם יש אפשרות כזאת ?
וא"כ מה ההגדרה ?
@שמחה-זו-הסיסמא אשמח לעזרתך -
במודל תור
אם בטלפון של הנציג אין קליטה או שלא זמין אז זה עובר לתא קולי וזה מושמע ללקוח "הגעתם לתא קולי וכו
האם יש אפשרות לעשות שלא יעבור לתא קולי אם אין לנציג קליטה ?